PC reboot bij downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjord

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
215
Een klein vraagje,

Als ik iets wil downloaden via internet explorer dan begint ie en na een paar seconden start de computer opnieuw op. Hoe kan dit gebeuren en hoe kan ik dit verhelpen.

Bedankt
 
Hallo, Moeilijk aan te geven waardoor dit kan komen.
Je kunt het vinkje eens uitzetten computer opnieuw opstarten> configutaiescherm-prestaties en onderhoud- systeem- geavanceerd kiezen rechtsboven- opstart en herinstellingen- instellingen: daar het vinkje uitzetten computer automatisch opnieuw opstarten.

Dan start hij niet meer automatisch op, maar krijg je waarschijnlijk een foutmelding waar je iets mee kunt?

Groetjes,

Pieter
 
ik heb precies hetzelfde probleem,het was eerst op een laptop die ik aan het opschonen was voor de buren,en nu heb ik hetzelfde probleem bij mijn windows xp pro,het is volgens mij de schuld van een update...ik heb het zowel in internet explorer en firefox...

*Edit*

het is waarschijnlijk een virus!ik keek bij mijn Windows Taakbeheer en ik zag winlogon.exe staan onder mijn naam,maar die hoort daar niet te staan,dus het is een virus onder camouflage,kijk eens of hij bij jou ook er staat in je windows taakbeheer (ctrl+alt+delete),als er een winlogon.exe staat onder jouw naam en eentje onder het systeem is het een virus...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan