gedownloade film permanent ondertitelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaico

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2006
Berichten
320
heey,

ik heb een film gedownload, maar hoe kan ik deze nu permanent ondertitelen.
Ik heb de goede film, en de goede ondertiteling (hebk gecheckt met BS Player free, maar daar kan je de film niet permanent ondertitelen). Ik zou graag een gratis programma zien waarmee ik dit kan doen. Het kan ook een trial of demo zijn, want zo vaak doe ik dat niet.
Kheb een tutorial gelezen bij ondertitel.com, maar die snap ik niet echt, want dan moet ik wat downloaden in de plugin locatie van BS Player, maar die is er niet, want je hoeft BS Player niet te installeren:mad::mad::mad:.
 
Als het goed is kan je met VobSub de ondertiteling erzelf onder zetten en aangezien je de ondertiteling al heb is dat niet zo moeilijk.:thumb:
 
met pocket divx encoder kan je de ondertiteling permanent erin zetten, komt eruit als een avi. bestand met permanente ondertiteling

met win avi video converter kan je het omzetten naar video ts
en met verschillende progammas kan je het dan zo weer branden op een dvd
 
Met winavi krijg je alleen wel een watermerk in het midden. Als je dat wilt moet je winavi aanschaffen of een crack uitvoeren.
 
jah dat is jammer moet je even googlen om een gratis progamma te zoeken die dat wel kan
 
Laatst bewerkt:
dennisik weet jij toevallig hier wat op ??

Ik download films met Utorrent maar nou is het bestand resume.dat beschadigd nou krijg ik continue deze melding

utorrent.exe - Beschadigd bestand
Het bestand of de map C:\Users\Daron\AppData\Roaming\Utorrent\resume.dat is beschadigd en onleesbaar. Voer het hulpprogramma CHKDSK uit.

Als ik dat hulpprogramma opstart krijg ik deze melding

Toegang geweigerd omdat u niet gemachtigd bent. U dient dit hulpprogramma met benodigde bevoegdheden uit te voeren.

weet iemand een oplossing ?

gr. daron
 
Neej ik weet ook niet hoe dat komt of waarom dat komt heb dat zelf wel een paar keer gehad dan blue screen en kreeg ik dat mss weet iemand anders dat
 
heey,

ik heb een film gedownload, maar hoe kan ik deze nu permanent ondertitelen.
Ik heb de goede film, en de goede ondertiteling (hebk gecheckt met BS Player free, maar daar kan je de film niet permanent ondertitelen). Ik zou graag een gratis programma zien waarmee ik dit kan doen. Het kan ook een trial of demo zijn, want zo vaak doe ik dat niet.
Kheb een tutorial gelezen bij ondertitel.com, maar die snap ik niet echt, want dan moet ik wat downloaden in de plugin locatie van BS Player, maar die is er niet, want je hoeft BS Player niet te installeren:mad::mad::mad:.

Hoi,

Je kan er eenvoudig en gratis een DVD van maken met Avi2Dvd en met dit progje kun je de ondertitels "meebranden" Het is echter geen DivX of Xvid meer maar een (grotere) DVD!

Grtz.
 
Oei... ja... oei.... :eek: het is niet de bedoeling dat je via dit forum mensen gaat aanzetten tot illegale dingen. Je kan ze natuurlijk wel tippen over een of ander, maar man en paard noemen is niet de bedoeling. En hulp bij het zoeken naar cr#cks of seri#ls en keyg#nerators is natuurlijk helemaal uit den boze.

Ga je schamen! ;)

Oplossing voor het probleem: opnieuw zoeken naar een exemplaar dat kant&klaar ondertiteld is. Zelf knoeien is altijd lastig. Loopt niet synchroon, slechte vertalingen, enz.
 
ondertitels permanent in de film zetten kan met het krachtige en gratis programma virtualdub.

www.virtualdub.org
 
welke foutmelding krijg je dan?
 
geweldig, ik deed het voorheen niet anders en is een vrij simpele handeling
 
Hoe ik het altijd doe:

1) Ik download een film. Laat ik een voorbeeld geven, ik download de film "I am legend". Het is een Avi-bestand.

2) Ik download ondertitels op www.nlondertitels.com, dan geef ik het bestandje met de ondertitels dezelfde naam als de film, als je dit doet worden de ondertitels automatisch onder de film gezet. het bestandje van de ondertitels is een srt-bestand.
Voorbeeld:
-naam film--» Iamlegend.avi
-naam ondertitels--» Iamlegend.srt

3) Ik convert het Avi-bestand om naar een DVD-bestand met WinAVI. WinAVI convert de ondertitels automatisch mee in de film!. Het bestand wat je dan krijgt (het DVD-bestand) is permanent ondertiteld.

4) Nu brand ik met Nero het DVD-bestand op een DVD en dan heb ik de film op DVD, met nederlandse ondertitels.

(LET OP: Ik heb nog nooit gehad dat de ondertitels die ik gedownload had niet synchroon liepen met de film, dus als ze dat niet doen, zul je het op een andere manier moeten oplossen, maar als ze dat wel gewoon goed doen dan werkt deze methode prima)
 
Laatst bewerkt:
alles is nu goed, was alleen een probleempje: kheb geen dvd-brander op mijn pc. gelukkig krijg ik vrijdag een laptop (ben dan jarig, jaja, leuk, weet ik),en daarmee kan ik hem dan wel branden.:D:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan