laptop ziet maar 1 map van dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

seppl

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2007
Berichten
12
Hallo ,ik heb een dvd met 6 mappen(onderwerpen) gemaakt en waar iedere keer foto`s bijkomen.Op de PC laat de dvd alles op het scherm zien maar op mijn laptop geeft dezelfde dvd maar 1 map aan..Als 60+heb ik er niet zoveel verstand van maar ik weet wel dat de ,,mappen verbergen"niet aangevinkt staan,want ik de laptop met de PC vergeleken wat er voor verschil tussen zat.
 
Ik vermoed dat je DVD speler in je laptop alleen de laatste sessie kan zien. Als je de DVD in één keer zou branden (in plaats van er steeds data bijzetten) dan zul je w/s wel alle mappen zien. Welke speler zit er in je laptop?
 
dvd ziet maar 1 map

op uw vraag wat voor dvd player er in zit het volgende,
het is een ibm laptop think pad met een hitachi dvd rom GD-S250
ik heb ook andere dvd`s met mappen geprobeerd maar ook hier zie ik maar 1 map
 
Kunt u van single sessions DVDs wel meerdere mappen lezen? Wellicht dat een firmware upgrade oplossing biedt
 
dvd ziet maar i map

wat zijn singles dvd`s? ik heb wel net een oudere dvd geprobeerd en daar zijn wel alle mappen zichtbaar.
 
Op moment dat je een DVD brand (met bv Nero) kun je aangeven of je een multi-session DVD wilt, dan kun je er dus data bijschrijven. Probeer eens een DVD te maken die uit één sessie bestaat
 
laptop ziet maat 1 map van dvd

DVD/CD uit 1 sessie`s heb ik nagekeken en die doen het wel.
Voor mijn hobby ,,modelbouw"maak ik fotoreportages van de gemaakte modellen van begin tot eind,de fotos brand ik gelijk als ze gemaakt zijn(paar stuks) dit ivm het verloren gegaan zijn van alle reportages dit jaar door een virus in de PC
 
Dan zou je hooguit nog kunnen proberen de firmware te updaten
 
als ik bij een firmware site kijkt dan staan daar alleen upgraden voor DVD brander,ik heb een player.Nog even samenvattend: de dvd wordt gebrand op de PC en dan stop ik DVD in de laptop,misschien omslachtig maar dan ik rustig mijn site in duitsland bijwerken.

Welke site moet ik proberen voor upgraden van firmware of iets anders of blijf ik met het probleem zitten?:eek::eek:
 
Laatst bewerkt:
laptop ziet maar 1 map van dvd

kan iemand mij verder helpen,zie bovenstaande vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan