register sleutel

Status
Niet open voor verdere reacties.

magrietje

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2005
Berichten
93
hallo
als ik scan doe met tuneupultilities dan krijg ik 67 problemen van ongeldige registersleutels,als ik die wil verwijderen krijg ik melding van geen toegang,als ik naar de sleutel ga kan ik ook niet verwijderen,kan iemand mij hiermee helpen ,(als ik ga scannen met die prog dan zegt hij wel alle problemen opgelost,maar als ik die ene weer doe krijg ik nog steeds die 67 problemen en die wil ik wel graag weg hebben
 
Ccleaner

ik gebruik ccleaner om mijn reg schoon te houden
ik heb er nog geen problemen mee gehad.
misschien kan je dat progje eens proberen?
 
ik gebruik ccleaner om mijn reg schoon te houden
ik heb er nog geen problemen mee gehad.
misschien kan je dat progje eens proberen?

deze programma heb ik ook al gedraaid ,maar ook deze zegt dat er verder niks aan de hand is en alles verwijderd ,maar die 67 blijven gewoon
 
hallo
als ik scan doe met tuneupultilities dan krijg ik 67 problemen van ongeldige registersleutels,als ik die wil verwijderen krijg ik melding van geen toegang,als ik naar de sleutel ga kan ik ook niet verwijderen,kan iemand mij hiermee helpen ,(als ik ga scannen met die prog dan zegt hij wel alle problemen opgelost,maar als ik die ene weer doe krijg ik nog steeds die 67 problemen en die wil ik wel graag weg hebben

Dikke kans dat het eigenlijk helemaal niet zo'n probleem is, zeker wanneer het systeem verder goed drait en niet geïnfecteerd is.
Je zou het eens in de veilige modus kunnen proberen om ze toch kwijt te raken..
mvg leo
 
Dikke kans dat het eigenlijk helemaal niet zo'n probleem is, zeker wanneer het systeem verder goed drait en niet geïnfecteerd is.
Je zou het eens in de veilige modus kunnen proberen om ze toch kwijt te raken..
mvg leo

en als ik in veilige modus doe ,moet dan gewoon weer via die tuneup doen of via andere weg ,,dan probeer ik dat
 
als ik naar de sleutel ga kan ik ook niet verwijderen

Rechtsklikken op de key, en dan bij Permissions/Machtigingen aanpassen wie toegang heeft.

Sleutels waar je geen toegang tot hebt kunnen zijn aangepast door Malware, maar het kan ook een beveiligingsmethode zijn van Windows. Kijk dus wel goed WAT je weggooit!
 
nou heb het in veilige modus gedaan ,maar ook hier zijn ze niet weg te krijgen en het aanpassen krijg ik ook nergens in beeld alleen openen en kopieren en selecteren
 
uhhuh.. daar ging ik van uit, omdat je de vraag in een Windows XP groep had gezet, maar is het home of professional (rechtklikken op Deze Computer, dan eigenschappen daar kun je het wel zien)
 
mijn vraag was nog niet opgelost dus heb de pc opnieuw geinstaleerd en nu doet alles weer goed ,
dus is nu opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan