ecards

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnnyDepp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2008
Berichten
1
Beste mensen,

Ik werk met frontpage 2003 en zou heel graag ook een pagina met ecards willen toevoegen aan mijn site.
De pagina met kaarten maken dat lukt me nog wel, maar hoe krijg ik het dan voor elkaar dat de mensen hem dan kunnen versturen naar een emailadres van hun keuze,
Ik heb inmiddels al heel lang gezocht hoe ik dat nu moet doen, met de formulieren kan ik wel verzenden zetten maar dan heb ik geen idee hoe ik die knop dan zo kan maken dat hij werkt als een knop waarbij mensen een willekeurig emailadres kunnen invullen.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen ik zoek nu al weken ?

Alvast vriendelijke bedankt hoor.

www.johnnydeppfan.nl is mijn site die ik maak met frontpage en waar ik dus nog die ecard aan toe wil voegen.
 
Zoiets is nog niet zo bepaalt makkelijk, en vooral niet als je net komt kijken..
Ik ben zelf een webdesigner en dus weet ik er behoorlijk veel van..
Maar zelfs dat gaat mij nog iets boven me pet.

Er zullen heus wel services zijn op het net die dit ondersteunen waar je gratis dit kan doen.
dat is gewoon een kwestie van zoeken.

en ik raad je aan het te zoeken in het engels...
wij nederlanders zijn niet zo creatief dat we zon service opzetten. en als we dat doen dan kost het geld voor de klanten. :)

voorbeeld:
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&hs=whw&q=your+own+e-card+service+for+on+your+website&btnG=Zoeken&meta=
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan