Film beëindigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

matisse

Verenigingslid
Lid geworden
1 aug 2007
Berichten
11
Hallo,

Ik heb een DVD-recorder met harddisk waarmee ik films opneem van de TV. Vervolgens bewerk ik die film dan op de computer met Nero 7 ( de reclame eruit) en met NeroVision brand ik hem dan op een DVD+r. Alles werkt prima, ik kan zowel op de TV als op mijn computer de film bekijken, maar wat mij stoort is, dat wanneer de film is afgelopen, hij weer teruggaat naar het begin en dan weer opnieuw afspeelt.
Het is geen ramp, maar het stoort me mateloos. Ik denk dat er iets niet klopt mat de voorkeurs-instellingen maar ik weet niet wat. Ik heb de vraag al bij Nero gesteld, maar krijg geen enkele reaktie.Weet iemand raad?
Bij vooebaar dank,
Thea.
 
Je hebt waarschijnlijk geen menu...een menu is normaal gesproken het eerste item op een DVD. En als een film is afgelopen gaat-ie terug naar het menu....of het eerste item...

Het eerste item in jouw geval is dan de film en die begint meteen weer....
 
Je hebt waarschijnlijk geen menu...een menu is normaal gesproken het eerste item op een DVD. En als een film is afgelopen gaat-ie terug naar het menu....of het eerste item...

Het eerste item in jouw geval is dan de film en die begint meteen weer....

Ja, je hebt helemaal gelijk, ik voeg niets aan de film toe, maar verwijder alleen maar de reclame. Kun je me zeggen hoe ik een menu toevoeg zonder dat ik iets aan de film verander? Moet ik dan een menu aanmaken aan het einde van de film? Een film bewerken lukt me aardig, maar van film MAKEN heb ik totaal geen verstand. Geef me nog een zetje a.u.b.
Thea.
 
volgens mij zit er iets in NERO waarmee je elementaire menu's kunt maken....
als je al zover bent dat je fimls in NERO kunt bewerken, dan lukt dat ook wel...

Een menu komt dan aan het begin en de film erna..net als "echte" DVD's

Succes
 
volgens mij zit er iets in NERO waarmee je elementaire menu's kunt maken....
als je al zover bent dat je fimls in NERO kunt bewerken, dan lukt dat ook wel...

Een menu komt dan aan het begin en de film erna..net als "echte" DVD's

Succes

Hartelijk dank Cookz, ik begin het geloof ik te begrijpen. Heb zojuist in Nero
"hoofdstukdetectie" laten uitvoeren en ga nu kijken wat ik ermee kan doen.
Dank voor je hulp.
Thea.
 
start nero op en kies dvd video maken.
Klik op film maken en selecteer de bestanden.
Als je dat gedaan heb klik je op verder en klik je weer op verder (dus 2x in een ander scherm.). Dan kan je een achtergrond kleur kiezen of je kan ook een eigen afbeelding doen. Ik deed eerst altijd een plaatje van de film zelf. Maar ik download ze nu met een standaard menu. En dan branden. Dan heb je een menutje waar hij op springt
 
start nero op en kies dvd video maken.
Klik op film maken en selecteer de bestanden.
Als je dat gedaan heb klik je op verder en klik je weer op verder (dus 2x in een ander scherm.). Dan kan je een achtergrond kleur kiezen of je kan ook een eigen afbeelding doen. Ik deed eerst altijd een plaatje van de film zelf. Maar ik download ze nu met een standaard menu. En dan branden. Dan heb je een menutje waar hij op springt

Hartstikke goed Daron. Ben nu weer een stap verder.
Bedankt,
Thea.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan