Vista crasht met Limewire of Azareus

Status
Niet open voor verdere reacties.

bramkolk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2008
Berichten
2
Raar maar waar: Vista draait als een zonnetje zolang programma's als Limewire of Azareus niet actief zijn. Zodra deze programma's actief zijn is de crash vaak binnen een half uur daar. Wie heeft tips of zelfs oplossingen?
 
ik heb geen tip of oplossing ik zou alleen is op google zoeken of je niet iets moet uitschakelen. Want op mijn pc werkte azureus gewoon perfect met vista. Ik moest alleen wel voordat ik hem ging opstarten de eerste keer blokkering opheffen maar dat scherm kreeg ik automatisch
 
Blue screens in Vista

Het initieel instellen van toegang tot programma's als Limewire en Azareus heb ik gedaan en dit is geen issue. Wat wel een issue is is dat Vista een 'blue screen' krijgt zodra een peer-to-peer programma als Limewire of Azareus ongeveer 15 minuten actief is. In de error-log van Vista zie ik dan dat het systeem is gecrashed als gevolg van problemen met de videokaart. Ik heb de nieuwste drivers en ik blijf het probleem houden. Overigens gaat het er bij mij niet in dat de video-drivers het probleem zijn voor het crashed van specifieke programma's. Alle hulp is nog steeds welkom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan