Mijn internet doet het wel van mijn pa niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

UnXpected

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2007
Berichten
13
Een paar dagen geleden deed het internet van mijn vader het niet meer. We werken met een modem en een router. Op die router zitten 2 pc's aangesloten: van mij en die van mijn pa.
Die van mij werkt zonder problemen maar die van mijn vader doet het niet meer. We hebben de standaard procedures al uitgevoerd (router en modem resetten kabels er opnieuw in etc.)
Als ik bij hem ipconfig/all intik staat er bij 'IP-routering ingeschakeld': 'nee' en bij mij staat er 'ja'. Help :(
 
Al een keer bij netwerk herstel gedaan op de pc van pa?
 
PnP Bios extension is ook niet goed geinstalleert zie ik net. "Windows cannot start this hardware device because its configuration information (in the registry) is incomplete or damaged. (Code 19)"
Heeft dat er ook iets mee te maken? En hoe fix ik het?
Heb alles voor dat internet al geprobeerd alle mogelijke oplossingen :mad:
 
Dan is er een of andere hardware niet geinstalleerd download eens even drivers van het moederbord op de site van de fabrikant en installeer die eens.
En probeer de netwerkkaart drivers eens te verwijderen en opnieuw te installeren.
 
Hoe kan ik die downloaden heb geen internet xD
En die drivers probeer ik morgen ff ;)
 
Drivers kun je toch even op je eigen pc downloaden en daarna even op een cd'tje branden zodat je ze op de andere pc kunt installeren.
 
opgelost?

Is je probleem al opgelost? Ik lijkt namelijk exact hetzelfde probleem te hebben, en ben benieuwd of je het op hebt kunnen lossen, en zo ja, wat er aan de hand was.
 
Is je probleem al opgelost? Ik lijkt namelijk exact hetzelfde probleem te hebben, en ben benieuwd of je het op hebt kunnen lossen, en zo ja, wat er aan de hand was.
De pc ging ook nie meer aan er kwam zelfs rook uit xD
Dus mun pa heeft hem maar weg gebracht om hem te laten maken :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan