pc beeld opnemen van TV op DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
2.170
Kan ik een aflevering van uitzending gemist, opnemen op mijn DVD-recorder op van de TV?
Of evt rechtstreeks branden met mijn DVD-recorder op de PC?
Mijn pc is aangesloten op TV, maar via de L1 of L2 functie van mijn DVD-recorder lukt het tot nog toe niet...
 
Als je Quicktime PRO hebt (of daaraan kunt komen) kan het ook iets simpeler , maar de oplossing van NickRaedts is uiteraard makkelijker want VLC is freeware ;)
 
Als je Quicktime PRO hebt (of daaraan kunt komen) kan het ook iets simpeler , maar de oplossing van NickRaedts is uiteraard makkelijker want VLC is freeware ;)

Eerlijk gezegd kom ik er nooit uit met VLC... :confused:
Meestal geef ik de hoop snel op, ondaks het feit dat ik de handleiding nauwkeurig volg.

Edit: op deze site staat het overigens érg goed uitgelegd, ook met de codecs. Da's geloof ik waar het bij mij steeds fout gaat...
Ik ga het ook weer even installeren...
 
Laatst bewerkt:
Eerlijk gezegd kom ik er nooit uit met VLC... :confused:
Meestal geef ik de hoop snel op, ondaks het feit dat ik de handleiding nauwkeurig volg.

Edit: op deze site staat het overigens érg goed uitgelegd, ook met de codecs. Da's geloof ik waar het bij mij steeds fout gaat...
Ik ga het ook weer even installeren...

Mmm, raar, ik heb het net uiteraard ook zelf even geprobeerd (zo'n leuke oplossing kon ik niet voorbij laten gaan :p) en ik heb nu aflevering 1 van Wie is de Mol? op mijn bureaublad staan.
 
Dan ga ik ook nog een poging wagen...
Hoe is de kwaliteit?
 

Bijlagen

  • 100%.gif
    100%.gif
    60,1 KB · Weergaven: 271
Ok, thanks. Ben wat aan het opnemen nu (NOS Journaal, even iets korts om te proberen).
Pakt MediaPlayer ook MOV?

Edit: nee dus, weet iemand of er codecs zijn?
 
Laatst bewerkt:
VLC Player kan het bij mij wel afspelen (logisch, VLC heeft het zelf opgenomen ;))
 
Ik heb het niet zo op WMP, maarja ik ben dan ook een beetje "anti-ms" software :p. En je ziet dat VLC het wél kan :cool:.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan