Adobe PhotoShop CS3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robintjee

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2007
Berichten
35
Hallo Helpmij.nl

Ik wil graag Adobe PhotoShop CS3 op mijn computer installeren, maar daarvoor moet ik eerst de oude trial verwijderen.
Nu heb ik hem opgezocht in de 'Software' lijst, en de reinstall/remove gevonden.
Als ik die run, krijg ik dat mooie Setup schermpje van Adobe, en vraagt ie me welke componenten ik wil verwijderen.
Allemaal Adobe spullen dus, zoals:
Adobe Stock Photo's
Adobe Bridge
Enzovoort,

Maar Adobe PhotoShop CS3 staat er dus niet bij, en die wil ik dus graag verwijderen.
Linksboven van het Setup schermpje van Adobe staat wel "Adobe PhotoShop CS3".
Toen heb ik 1 geselecteerd uit de lijst met al die adobe programmas, en daarna kreeg ik de melding:
"1 Component deleted succesfully".

Maar ik wil dus PhotoShop CS3 óok verwijderen.

Nu heb ik de hele map gewoon weggepleurd, mischien niet zo verstandig maarja o,o.
Maar bij de install van Adobe PhotoShop CS3, meld ie nog steeds dat PhotoShop CS3 op de pc geïnstalleerd staat.

Kan iemand helpen?

Bvd,

Robin.
 
Zoals ik al vermeldt had, dan krijg ik dat mooie Setup schermpje van Adobe, met de opties:
Reinstall, of verwijderen.

En dan beginnen de problemen.

oo sorry niet gezien :p heb je wel de legaale versie dan van alle Adobbe pogramma's ?
 
oo sorry niet gezien :p heb je wel de legaale versie dan van alle Adobbe pogramma's ?

Zoals ook vermeld, het gaat om een trial van adobe.
Dan is het een beetje kansloos om ze van een andere site te halen, terwijl ze gewoon op de homepage van Adobe staan.

Volgende probleem:
Heb met CCleaner>gereedschap geprobeerd, en lukte ook niet.
 
je zegt eerst de oude trial verwijderen,, daarna, ? nieuwe LEGAALE versie of weer die trial ??
 
Maar de hele versie die je wilt installeren, is die legaal of illegaal.
Maar als je een echte versie hebt kan je in de trial een code invoeren en dan heb je erna de hele versie.
Als je hem illgeaal hebt moet je een illegale code vinden.
 
Maar de hele versie die je wilt installeren, is die legaal of illegaal.
Maar als je een echte versie hebt kan je in de trial een code invoeren en dan heb je erna de hele versie.
Als je hem illgeaal hebt moet je een illegale code vinden.
Daar kwam ik dus ook net achter, maar zoals je mischien wel gelezen hebt, kan je erachter gekomen zijn dat ik de hele map 'Adobe PhotoShop CS3' heb verwijderd.



Leest er dan serieus niemand?
 
Daar kwam ik dus ook net achter, maar zoals je mischien wel gelezen hebt, kan je erachter gekomen zijn dat ik de hele map 'Adobe PhotoShop CS3' heb verwijderd.



Leest er dan serieus niemand?

probeer met windows herstel de map terug te halen,, misschien als je gelukt hebt krijg je hem weer terug..
en probeer anders of die trial er weer op wil. :)
 
Daar kwam ik dus ook net achter, maar zoals je mischien wel gelezen hebt, kan je erachter gekomen zijn dat ik de hele map 'Adobe PhotoShop CS3' heb verwijderd.



Leest er dan serieus niemand?

Alleen de map maakt niet uit, je haalt de bestanden weg maar er staan nog veel dingen op je systeem.
Probeer eens met Ccleaner te scannen, die haalt allemaal overbodige dingen en fouten weg.
Probeer dan de trial er weer op te zetten en voer de code in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan