Een serie op dvd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spiritsoul

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2007
Berichten
63
Hallo,

Ik heb een serie gedownload dat bestaat uit 14 afleveringen, ze zijn avi files (ik brand ze op 2 cd's).
Ik heb ze geconverteerd naar DVD en ze staan klaar om gebrand te worden.
Maar ik heb zelf nog nooit een serie gebrand, alleen maar films.
Ik vraag me af hoe je ervoor kan zorgen dat je meerdere afleveringen op 1 dvd kunt krijgen.
Ik gebruik Nero Burning ROM Essentials.

Alvast bedankt:thumb:
 
wat ik zou denken is dat je ze allemaal op de DVD brand (net zoals je films brand), en dan later in de bibliotheek kijken van de DVD-speler.

maar welk programmatje gebruik je om avi om te zetten in een geldig DVD bestandtype? (A)

grts Mark
 
Heb je ze allemaal apart geconverteerd naar dvd of er met converteren 1 dvd van gemaakt?
 
Ik gebruik Winavi, het zijn in totaal 14 avi bestanden. Ik heb ze individueel geconverteerd naar DVD.

@Mark Straatman
Hoe bedoel je ?
Dat ik eerste de eerste aflevering moet branden op dvd dan de volgende de op branden? Dus één voor één?
 
Als je ze individueel geconverteerd hebt, dan passen ze denk ik niet op 1 dvd.
Hoe groot zijn die nieuwe dvd bestanden dan?
 
Had al zo'n gedachte dat het niet zou werken :(.
Ze zijn 600 mb per bestand.
 
DVD Video bestanden van 600Mb?????

Je zult de Avi's bedoelen denk ik
 
Dan zou je dus 7 dvd'files op 1 normale dvd kunnen zetten
 
Ja dat weet ik.
Maar de punt is hoe ik zoveel bestanden op 1 dvd zet :p.
Moet je de avis soms bij elkaar samenvoegen tot 1 avi en dan converteren naar dvd?
 
Is het met WinAvi niet gewoon mogelijk in een sessie meerdere .avi bestanden te selecteren en dan omtezetten?
Gebruik zelf namelijk ConvertXtoDVD en daarmee kan ik gewoon alle .avi files die ik wil branden gewoon selecteren deze worden dan allemaal in een keer omgezet en ik krijg dus 1 Video_TS map en 1 Audio_TS map.
 
Met NERO recode kun je AVI omzetten naar MPEG. Deze kun je vervolgens achter elkaar, of afzonderlijk met een menustructuur op dvd branden. Zo doe ik het tenminste. Succes, Anton
 
hallo dat kan niet

hoi je heb avi files wil je dan de serie alleen op je pc kijken?anders moet je heb voor het branden converteren van avi of divx naar dvd branden en op de dvd speler kijken.ik heb een programma gedownload die avi en divx enz omzet naar dvd convertxtodvd van vso het is ideaal en gedownload als torrent.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan