MKV bestanden branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henki49

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
Berichten
3
Nu heb ik met ConvertXToDVD ook een HD film gebrand de opzie om de ondertiteling te selecteren zit er wel in maar als ik de hd film open met deze programma kan ik geen ondertiteling selecteren Ondertiteling kanaal is 0 .
Laatst aangepast door sjony : 09-05-2007 om 00:33.
Bron:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=274117

In aansluiting op bovenstaande vraag heb ik nog geen antwoord gezien.
Ik heb ook een film in MKV met ConvertXToDVD omgezet en dit lukte prima.
Helaas is echter de ondertiteling niet aanwezig op de DVD terwijl bij het afspelen wel wordt weergegeven dat CH Dutch aanwezig zou zijn.
Heeft iemand een idee hoe ik deze ondertiteling wel mee zou kunnen krijgen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zit een ondertiteling uberhaupt wel in een MKV file? volgens mij is dat puur een video bestand zonder subs
 
Zit een ondertiteling uberhaupt wel in een MKV file? volgens mij is dat puur een video bestand zonder subs

Ik heb een film gedownload en hierbij zaten o.a. een Codec Pack and Tools (2trails met MSinfo), Covers, Samples, Snapshots, JPEG's, MSinfo-doc en de video in MKV.
Nu ik de MSinfo via de kladblok geopend heb, zie ik bij subtitles N/A staan!
Dit zal wel betekenen dat er inderdaad geen NL-ondertiteling aanwezig zal zijn.
Ik ben op het verkeerde been gezet doordat bij de beschrijving vooraf in Torrentspy stond dat er een Dutch-ondertiteling was.
Helaas dus niet, maar weer wat bijgeleerd.
Bedankt voor de hulp.
 
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet echt netjes bij iemand zijn/haar topic in te breken.
Ik heb ook jou eerste bericht iets aangepast. Anders is het niet duidelijk waar je het gedeelte van "Sjony" gelezen hebt.:)
 
Laatst bewerkt:
Ik denkk dat als je dan op de bestandsnaam wat rondzoekt je wel makkelijk een sub kan vinden
 
Ik denkk dat als je dan op de bestandsnaam wat rondzoekt je wel makkelijk een sub kan vinden

Sorry Ellasar, ik ben maar een beginneling, maar wel "willing"".
Zou je het antwoord iets anders willen formuleren zodat deze beginneling het kan begrijpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan