kan flash player niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

sten007

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2007
Berichten
113
er staat dat de flash wel goed is geinstalleerd maar ik kan hem niet gebruiken.:(
 
En hoe staat dat er dan precies?
 
er staat wel dat de flash goed is geinstalleerd maar dan staat er bij youtube:
Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.
 
En heb je de laatste versie geïnstalleerd?
 
Als je de laatste nieuwe wilt installeren, krijg je dan een foutmelding?
 
nee er staat dat hij gewoon goed is geinstalleerd maar dan krijg ik geen foutmelding
behalve dan bij youtube
 
Laatst bewerkt:
En is dat alleen maar bij You Tube?
 
je moet de files van flash die je heb geinstalleerd kopiëren naar de map van ie(7).


(kopieer deze files ShockwavePlugin.class NPSWF32.dll)
 
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem (op Windows Vista) krijg Flash Player niet geinstalleerd.
Vorige week geen probleem, sinds een paar dagen speelt hij geen filmpjes meer af.

Op deze site wordt me aangeraden het programma te downloaden:
Dat lukt dus niet, hij zegt Done, krijg verder geen andere melding. Als ik bij programma's kijk geeft hij aan dat hij ertussen staat met met een rood kruisje rechtsboven in het logootje. Er staan ook geen mb's achter.

Dan wordt ik doorverwezen naar deze pagina en ik heb echt alle stappen ondernomen
Maar er gebeurt niets! Ik wordt er zo langzamerhand krankjorem van! Op mijn laptoppie met XP heb ik geen problemen.

Samim, de Shockwave Plugin files die je omschrijft heb ik er niet opstaan.... Ik heb shockwave wel geinstalleerd en die zei dat het goed gegaan was. Maar ook daar onder Programs geen mb's erachter.

Iemand een antwoordt?
 
Laatst bewerkt:
Mocht er nog iemand geintresseerd zijn, ik heb de oplossing (voor mij althans) gevonden:

Met Windows Vista en/of IE7 kun je vele websites met flashanimaties niet bekijken omdat de nieuwste Flashplayer (9) niet zou zijn geinstalleerd. Je krijgt een link om de flashplayer te downloaden.

Dit doe je, wordt geinstalleerd, terug op de betreffende website waar je de flashanimatie wil bekijken, krijg je wederom de melding dat je flashplayer een verouderde versie is, in elk geval niet de flashplayer 9.

Je twijfelt of je de nieuwste flashplayer 9 goed hebt gedownload en geinstalleerd (kun je feitelijk niet verkeerd doen omdat na het downloaden, de installatie automatisch plaatsvindt) en doet de hele procedure nog een keer.

Echter met niet het wenselijke resultaat.

Je test met andere browsers Firefox, Opera, Safari; alles werkt, niet IE 7. Je overweegt IE7 eraf te halen en IE6 weer te installeren. Bespaar je de moeite, dat lukt niet, of wel maar op eigen risico want surfen met IE6 werkt frustrerend.

Als je toch met IE7 wilt surfen en toch alle flashanimaties wilt kunnen zien, zijn er 2 mogelijkheden:

1.

Je mailt de webmaster/webdesigner en verzoekt tot het updaten naar IE7. Er zijn tal van mogelijkheden om flash te implementeren die voor alle browsers te zien zijn, ja ook voor IE7! Kan mij voorstellen dat dit geen optie is.

2.

Verzeker je ervan dat je IE7 en Flashplayer 9 op de PC is geinstalleerd.

Gan dan naar c:\windows\system32\macromed\flash

Hier zie je een bestandje met de naam Flashutil9b. Hier klik je op.

Er verschijnt een window met de mededeling:

“An update to your Adobe Flash Player is available.

Flash Player enchances your Web brwosing experience. This update includes:

Support for the latest web content
Faster interactive media performance
Improved web security
Read more about this update and the End User License Agreement.

Updating takes under a minute on broadband; no restart is required.”

Install now button.

Klik op “install now button” en restart pc.

Mocht je nog steeds problemen ondervinden, check bij “invoegtoepassingen” onder”internet opties” of de shockwavebestanden ingeschakeld zijn.

Wat ik in het rood heb neergezet was uiteindelijk voor mij de oplossing!! Het heeft bloed zweet en tranen gekost maar ik kan weer op youtube enz.!

Succes!!

Oja: de oplossing staat dus hier:
KLIK
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan