Aan De Slag Met Multimedia ?i?i

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harddisk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jan 2008
Berichten
1
:confused:
Eindelijk aan de slag ,mooie flatscreen tv,HD-DVD-recorder,aparte Lacie "silverscreen" 500 GB harde schijf met afstandsbediening,laptop en desktop:eek:.En het digitale tijdperk zou beginnen voor mij!!
De theoretische bedoeling voor mij was DVD's opnemen van TV ,converteren naar een ander (kleiner of gelijk bestand) en op mijn aparte harde schijf zetten die met tv verbonden is
De LaCie silverscreen is volledig compatibel met
de DivX®-indeling en kan elke video in deze indeling
afspelen, met inbegrip van versie 3.11, 4.x en 5.x met pc of laptop en dan op externe harde schijf te zetten zodat ik mettertijd een mooie bibliotheek heb, ezventueel aangevuld met eigen dvd's ed.
De praktijk is heel anders!!!!!Heb DIVX converter al geprobeerd,ook NERO 8 (recode en nerovision) en ook Super v2007.build.23 (waar ik helemaal niet wijs uit geraak) ik begin met 2 bestanden video-RM en Video-TS per dvd en de TS'en (Vt-s-01 vt-s-02 enz probeer ik te converteren naar een afspeelbaar bestand voor mijn harde schijf doch het éne programma na het andere stuurt zijn kat!De ene (recode vindt de juiste bestanden niet DIVX en SUPER geven errors tijdens conversie.Word er helemaal gek van!
In mijn opportunisme had ik gedacht dat alles vrij vlug te regelen was DVD in pc ,converteren en op harde schijf zetten tv-aan file kiezen en bekijken.
Weet er iemand een (vrij simpele en doeltreffende oplossing ?)
Alvast bedankt
groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan