Geluidproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ankrah

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jan 2008
Berichten
3
Hoi,

Sinds gisteren heb ik een nieuwe pc in elkaar laten zetten. Aangezien ik een dure geluidskaart in mijn oude pc had, heb ik besloten die mee over te laten zetten.

Mijn geluidskaart is een Philips PSC706 Acoustic Edge, hieraan zit een creative / cambridge THX 5.1 set aangesloten.

Beiden hebben altijd goed gewerkt, tot dit moment. (in mijn nieuwe pc) Als ik het acoustic edge programma open, kan ik de boxen testen. Uit alle boxen komt geluid, echter als ik game, muziek luister of wat dan ook komt er maar uit 1 box geluid.

Als ik de settings van het geluid bekijk staat volgens mij alles goed, er staat niks op dempen, volume op maximaal en hij staat ook op 5.1 surround sound. Deze instellingen staan ook allemaal bij het programma van de soundcard op die manier ingesteld.

De boxen zijn niet kapot want bij het testen komt er overal geluid uit. De geluidskaart doet het ook anders had ik ook uit de ene box geen geluid gehad. (Lijkt mij)

Is er iemand die weet waar dit aan zou kunnen liggen?

Bij voorbaat dank!
 
Welk besturings-systeem gebruikte je en gebruik je nu?
 
Hiervoor gebruikte ik windows xp home met sp1

Nu gebruik ik XP Pro met alle updates sp2 etc.

Groet,
 
Zie je in apparaatbeheer ergens gele uitroeptekens/vraagtekens/rode kruisjes?
 
Nee, dat was ook het eerste waar ik aan dacht.

Geen gele uitroeptekens of rode kruisjes, overal staat ook bij: "dit apparaat werkt correct".

Groet,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan