Film gedownload maar hoe zet je die op dvd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0128

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jan 2008
Berichten
1
hey,
ik heb een aantal films gedownload maar hoe kan je die nou het smakkelijkst en snelst op dvd zetten? ik heb al gezocht maar daas staat overal dat ik eerst het ... bestand om moet zetten in een ... bestand en dan moet ik hm nog op dvd zien te krijgen maar dat lijkt me niet zo moeilijk.
mijn vragen zijn nu eigenlijk welke programma's ik nodig heb?
en hoe ik de films het makkelijkst en snelst op dvd krijg?

alvast bedankt:thumb:
 
Er zijn een aantal mogelijkheden.

Wanneer je stand-alone dvd speler DivX ondersteunt, hoef je de gedownloade films helemaal niet om te zetten wanneer het AVI bestanden zijn.
Dan kun je de avi files gewoon branden als DATA op cd of DVD en klaar.

Ondersteunt je speler geen DivX, dan moet je de AVI files omzetten naar DVD files.
Dat kan met b.v. WinAvi en ConvertX2DVD, beide NIET gratis.
De daarmee verkregen files branden als DVD Video files op DVD
 
Laatst bewerkt:
oké we hebben thuis een paar gewone dvdspelers maar ook voor in de auto.. welke bestand is dan het beste om ze op dvd te zetten zodat ik op alle dvd spelers die films kan kijken.. en ik ga niet betalen voor zon programma om omtezette want dan kan ik net zo dvdtjes zelf kope:p is er misschien ook een ander manier voor een demo van die programmas voor 30 dagen ofzo of kan ik die ook gewoon downloade die programmas van een bittorrent site ofzo ??
bedankt voor je reactie:thumb:
 
hij zegt dan dat ik een code moet downloaden dus klik ik daar op, dan wordt ik doorverbonden naar internet en komt er te staan dat ik niet op die site kan...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan