dvd hapert bij het afspelen.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

cinnamonman

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2004
Berichten
24
hallo,

ik heb nu een keer of drie een dvd gebrand.tijdens het branden en het downloaden ging alles normaal.maar elke keer als ik de dvd afspeel krijg ik dat het beeld stil gaat staan of hapert.dit duurt zo'n vijf minuten.daarna speelt de dvd gewoon zonder problemen af.kan iemand mij zeggen hoe ik moet ondervangen?

bij voorbaat mijn dank voor uw antwoord: cinnamonman
 
Hé kaneelman....

Is het bij al die dvd's rond hetzelfde tijdstip ? Gegarandeerd dat je dan een spindeltje
met rotte cd's hebt. Er kan tussen een spindel altijd een aantal fout geperste dvd's zitten.
Dit is vooral het geval als computerzaken en webwinkels bepaalde merken in de aanbieding
gooien, ze willen dan vaak van hun dvd's af met een bepaalde mediacode omdat deze
verouderd is bijv. De webwinkel of computerzaak kan dit aan de buitenzijde niet zien
natuurlijk, maar vanaf de fabriek is wel bekend dat er tijdens het productieproces
minieme foutjes zijn opgetreden die resulteren in zulke toasters..:eek:

Het kan dus zijn dat je, van de zeg 50 dvd's er een stuk of 10 bij hebt zitten die
deze kuren vertonen, maar voor hetzelfde geld is het er maar één. Brandsnelheid aanpassen
wil nog wel eens helpen maar als de structuur van de dvd zodanig fout is, helpt dit ook
niet. Zelf ben ik zo ook een paar keer geconfronteerd met goedkoop is duurkoop, want
je gooit er op een gegeven moment meer weg als dat je er plezier van hebt....:(

Dus ik zou zeggen, probeer eerst een lagere brandsnelheid en anders toch maar een
ander merk........:)


Groeten,


Remy
 
dvd hapert bij afspelen.....

R+, R- of RW ?

hallo pasja,

ik gebruik op het moment de schijfjes van HP het is dvd-R 16x- 47gb/120 mm.
ik koop mijn schijfjes momenteel bij mijn inktprovider inkklub.met de audio cd's heb ik geen last dus ik dacht deze zullen ook wel goed zijn

groetjes: cinnamonman
 
dvd hapert bij het afspelen.......

Hé kaneelman....
hallo remy,

je kan best wel eens gelijk hebben met wat je in je reactie schrijft.het gebeurt op het gevoel op een identiek moment bij het afspelen.ik hoop dat niet alle schijfjes zo zijn want ik heb net een spindeltje van vijftig stuks gekocht via mijn inkt provider inkklub,nou ja ik zal in ieder geval de laagste brandsnelheid gebruiken en dan maar afwachten wat er van komt.in ieder geval bedankt voor je reactie.

groetjes: cinnamonman
Is het bij al die dvd's rond hetzelfde tijdstip ? Gegarandeerd dat je dan een spindeltje
met rotte cd's hebt. Er kan tussen een spindel altijd een aantal fout geperste dvd's zitten.
Dit is vooral het geval als computerzaken en webwinkels bepaalde merken in de aanbieding
gooien, ze willen dan vaak van hun dvd's af met een bepaalde mediacode omdat deze
verouderd is bijv. De webwinkel of computerzaak kan dit aan de buitenzijde niet zien
natuurlijk, maar vanaf de fabriek is wel bekend dat er tijdens het productieproces
minieme foutjes zijn opgetreden die resulteren in zulke toasters..:eek:

Het kan dus zijn dat je, van de zeg 50 dvd's er een stuk of 10 bij hebt zitten die
deze kuren vertonen, maar voor hetzelfde geld is het er maar één. Brandsnelheid aanpassen
wil nog wel eens helpen maar als de structuur van de dvd zodanig fout is, helpt dit ook
niet. Zelf ben ik zo ook een paar keer geconfronteerd met goedkoop is duurkoop, want
je gooit er op een gegeven moment meer weg als dat je er plezier van hebt....:(

Dus ik zou zeggen, probeer eerst een lagere brandsnelheid en anders toch maar een
ander merk........:)


Groeten,


Remy
 
dvd hapert bij afspelen

hallo,

iedereen vast bedankt voor de adviezen.maar ik zou graag nog willen weten of het nog ergens aan kan mankeren

bedankt vast voor uw antwoord: cinnamonman
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan