Doorstreamen vanaf je versterker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Calimerofm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
Berichten
3
Ik heb een eigen audiostream via internet,maar nu wil ik een radiozender doorstreamen op die stream vanaf de versterker. de stekers heb ik wel goed want ik krijg dat radiostation wel via de laptop te horen, maar niet in een programma. Zo door de speakers zonder dat ik wat aan heb. Hoe kan ik die muziekdoorstreamen via een programma naar mn stream?

mvg, Stefan
 
Laatst bewerkt:
Welk programma gebruik je om te streamen? Kun je in het programma geen bron selecteren? Misschien bij Geluidsbeheer bij Opnemen de juiste schuif openzetten?
 
tot nu toe nog shoutcast en winamp en dat gaat perfect, maar heb gekeken, bij geluidsbeheer klopt het wel daar geeft hij wel aan op de meter. En een bron of iets dergelijke kan ik niet vinden.
 
Moet je bij geluidsbeheer geen vinkje plaatsen bij Selecteren bij de juiste bron?
 
Hmm.. vreemd hoor. Ik werk ook met Winamp en het enige dat ik hoef te doen is bij Geluidsbeheer bij Opnemen de juiste bron (line-in) aanvinken en die schuif openzetten en ik hoor de externe bron. Weet dan niet wat er bij jou mis gaat. Misschien kun je je vraag stellen op www.radioforum.nl.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan