Ondertiteling toevoegen aan Video_TS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hypnose

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
Berichten
90
Hallo,

Ik heb aantal dvd films, eigenlijk lossen Video_TS en ook audio, Ik wil ze nu op dvd gaan branden, ik wil ook ondertiteling toevoegen, wat zou ik moeten doen, wie kan mij helpen.

Graag snel reageren.
 
kijk op google.nl en typ de filmnaam in en dat je de ondertiteling vind plaats die in video ts en klaar branden maar
 
kijk op google.nl en typ de filmnaam in en dat je de ondertiteling vind plaats die in video ts en klaar branden maar

hoef ik de ondertiteling niet te synchroniseren dan? meestal lopen ze natuurlijk niet gelijk, ik weet wel hoe ik aan ondertiteling kan komen maar synchronisatie?
 
hi
om subs in een dvd te plaatsen moet je die eerst omzetten naar avi ..dan de avi in een map plaatsen ,srt bestand erbij zetten ,eventueel syncen met subsync.exe,dan trugomzetten naar dvd en branden maar
(o ja, vobsub moet ook geinstald zijn)
 
ik wil niet naar avi, ik wil dezelfde kwaliteit houden, maar als het niet anders kan met welke prog. kan ik al deze losse bestanden samen voegen.
 
,hi hypnose
is het gelukt?

wil je wel verder helpen maar ben ff weggeweest

grtz.
 
,hi hypnose
is het gelukt?

wil je wel verder helpen maar ben ff weggeweest

grtz.

ja een film wel maar verder heb ik ook geen tijd gehad om verder uit te proberen,misschien kan je me vertellen wat het beste is om te synchroniseren, trouwens kan ik je een vraag over virussen stellen?
 
een vraagje over een virus?

ja zeg maar misschien kan ik wel helpen...


b.t.w.om subs te syncen gebruik ik altijd subsync.exe
 
Laatst bewerkt:
dit werkt en is heel simpel

"convertXtoDVD4" doet alles
Gewoon VIDEO_TS importeren, ondertitels (die je gevonden hebt - opensubtitles, allsubtitles, podnapis,..) slepen in het mapje met ondertitels en text,
converteren en branden.

heel simpel (je kan ook avi,mkv,... op dvd zetten in VIDEO_TS formaat:)
 
Welkom op Helpmij.nl joosthm.:)

Een topic van bijna twee jaar oud mag met rust gelaten worden, deze is niet actueel meer.

Ik sluit deze nu.
slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan