Thuisnetwerk en VPN tegelijkertijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dave35nl

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2002
Berichten
216
Hallo,

Ik heb de volgende vraag:

Ik heb een (draadloos) thuisnetwerk waarbij het mogelijk is om op een andere PC een map te benaderen, echter als ik VPN opstart om verbinding te maken met het bedrijfsnetwerk is het niet meer mogelijk om de mappen in mijn thuisnetwerk te benaderen, is het misschien mogelijk om dit toch te kunnen doen ?

Groet,

Dave.
 
Je moet dan bij de eigenschappen van je vpn verbinding de standard gateway in het externe netwerk uitvinken, deze staat standaard aan.

Je kunt dit doen door op de vpn verbinding te gaan staan en dan eigenschappen te kiezen.
Daarna tapblad netwerk en dan klik je op de tcp/ip en daarna op de button eigenschappen.
Daarna geavanceerd, daar vink je dat gateway gebeuren uit.

Probeer het dan nog eens;)
 
Bedankt voor je antwoord Frisotrip, ik kan echter nergens de eigenschappen vinden, zou het kunnen dat die alleen door een administrator in te stellen zijn ?

Groet,

Dave.
 
Ga eens op je bureaublad op het icoontje mijn netwerklocaties staan, dan rechter muisknop en eigenschappen. Daarna krijg je o.a. je netwerk kart(en) te zien, ena ls het goed is ook die van de vpn verbinding. Bij dit icoontje moet je de rechtermuisknop gebruiken en eigenschappen kiezen.

Daarna mijn vorige antwoord volgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan