avi player met mogelijkheid makkelijk schreenshots maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wazigheid

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2006
Berichten
15
Ik speel vaak avi film bestanden af met de vlc of de gom player, alleen heb ik even gezocht of er een mogelijkheid is om met een sneltoets tijdens het film kijken het stilstaande beeld op te slaan in een zelf gekozen map, maar kan het niet vinden. Is dat mogelijk in een van deze players? Welke andere player zou ik anders kunnen gebruiken, liefst een die ook ondertitleing accepteert.
Dus: een gratis avi player waar ik makkelijk een film op kan kijken en met een druk op de knop (en niet rechtsklikken, enz) het beeld van dat moment opsla in een zelf geselecteerde map en dat gewoon verder kan kijken.
Dank je wel!
 
GOM player


Gom is een gratis mediaspeler waarvoor je geen aparte codecs hoeft te installeren. Meeste bestandsformaten (XviD, DivX, FLV1, AC3, OGG, MP4, H263, WMV, DAT, ASF en meer) kan deze speler aan. Hij speelt zelfs incomplete en beschadigde AVI bestanden af. Je kunt van de website skins downloaden en je Gomplayer een eigen smoel geven. GOM Player ondersteunt SMI, SRT, RT, SUB(met IDX) bestanden voor ondertiteling. Ook kun je screenshots maken en beschikt Gomplayer over features als aanpassen van brightness, contrast en saturation en nog veel meer zaken.
 
Ok dankje, ik had zo'n vermoeden dat het daar wel mee kon, maar kon niet zo gauw vinden hoe.... Na wat zoeken:
Ctrl+E om op te slaan, automatisch in Documenten/Gomplayer/Capture (teminste bij mij...)
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan