Mdf

Status
Niet open voor verdere reacties.

generaal steven

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2008
Berichten
5
Beste mensen,

Ik heb via FTD een dvd gedownload. Het bleek binnen te komen als MDF bestand. Ik heb begrepen dat jde dit met Alcohol 120% kan bekijken en ook branden. Heb ik ook gedaan. Maar bij controle bleek dat de dvd hapert en blijft steken in een fragment. Kies je het volgende fragment dan gaat het 1 minuut goed en dan blijft het weer steken.

Ik heb de download binnengehaald met newsleecher en nooit eerder deze problemen gehad.

Mijn vraag is, kan ik het MDF bestand 'ongehaperd' krijgen of is het een kwestie van pech gehad.

Alvast bedankt voor de tips,

G.S.:thumb:
 
Beste mensen,

Ik heb via FTD een dvd gedownload. Het bleek binnen te komen als MDF bestand. Ik heb begrepen dat jde dit met Alcohol 120% kan bekijken en ook branden. Heb ik ook gedaan. Maar bij controle bleek dat de dvd hapert en blijft steken in een fragment. Kies je het volgende fragment dan gaat het 1 minuut goed en dan blijft het weer steken.

Ik heb de download binnengehaald met newsleecher en nooit eerder deze problemen gehad.

Mijn vraag is, kan ik het MDF bestand 'ongehaperd' krijgen of is het een kwestie van pech gehad.

Alvast bedankt voor de tips,

G.S.:thumb:
die hapering heb je dat op de dvd speler of op pc
 
ik lees het gedownloade dvd bestand (mdf) met Alcohol 120%. En de gebrande dvd met dit bestand bekeek ik met Power DVD. Met realplayer en Media Player kreeg ik foutmeldingen.

Dus de haperingen liggen volgens mij niet aan de pc en/of dvd speler, maar ik kan me vergissen.

groet, G.S.
 
Laatst bewerkt:
real player en media player gebruik ik niet meer
gebruik eens deamontools dan krijg je een virtuele schijf bij
dan met powerdvd openen dan kan je zien als aan die image ligt of niet
 
ik had het met daemontools ook geprobeerd. virtuele schijf, en dan power dvd.

maar het blijft steeds steken. de gebrande dvd's blijven ook steeds steken (en precies op dezelfde punten als in de 'image'.

ik wil eigenlijk dit mdf bestand converteren naar een kleiner bestand om het in de pc te bewaren. liefst dvix of mpeg

maar hoe?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan