Mappen niet van MP3 speler te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rusty

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2004
Berichten
136
Mijn zoon heeft een Sansa e250 Mp3 speler met 2 GB .
Daarop staan een aantal mappen, waaronder: MUSIC.
In deze map staan 5 sub mappen (waaronder ook weer een music map)
Die ik niet kan verwijderen, niet op de speler en niet op de computer.

De melding die ik krijg is: ….kan niet worden verwijderd. Er is geen antwoord van het apparaat of de verbinding met het apparaat is verbroken.
Gewone mp3 tjes kon ik wel normaal zonder problemen verwijderen.
Bij eigenschappen zie ik dat de mappen in het jaar 1980 of in 2096 ! zijn gemaakt.
Het probleem is ontstaan doordat hij filmpjes op speler geprobeerd heeft te zetten in de verkeerde map zonder de media converter te gebruiken.

Het programma unlocker kan ik hier niet gebruiken, want deze verschijnt hier niet in de rechtermuisknop lijst.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
 

Bijlagen

  • Foutmelding bij verwijderen MP 3 bestand.zip
    12,1 KB · Weergaven: 37
  • Map indeling Sansa.zip
    5,8 KB · Weergaven: 31
  • Sub map indeling Sansa.zip
    3,5 KB · Weergaven: 19
haal de mp3-speler uit de computer sluit even alle programma's virus channer download programma's zoals limewire etc waneer deze aanstaan de mogelijk is er namelijk dat een ander programma gebruik maakt van de bestanden in de map.
 
Bedankt voor je antwoord.

Het leek te lukken in zoverre: ik kon de bestanden niet verwijderen, maar wel met knippen/plakken naar de computer verplaatsen.
Vanaf de computer kon ik de bestanden verwijderen, en de MP3 was daarna leeg.

Waneer ik er weer nieuwe MP3 bestanden op zette, verschenen de mappen weer evenals een paar oude MP3 bestanden.

Handelingen een paar keer herhaald met hetzelfde resultaat.

Enig idee?
 
Het is inmiddels gelukt om via de Sansa media converter foto's en video's op het apparaat te zetten.
Wat betreft de Mp 3 bestanden en de "verwijderde mappen" alles staat er gewoon weer op als het apparaat weer op de computer aangesloten wordt.

Wat kan er aan de hand zijn ?
Is formatteren een optie ? of ben ik dan alles kwijt ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan