.flv filmpjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jasmijn88

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2008
Berichten
8
Hallo allemaal!
Ik heb een vraagje, met de firefox add-on DownloadHelper heb ik filmpjes van youtube opgeslagen op m'n computer. Maar deze worden opgeslagen als .flv file. En nu wil ik die kunnen afspelen op mn windows computer.... En nu ben ik al een uur op zoek geweest naar converters, maar of ik snap echt niet wat ik moet doen, of ze willen geld zien :rolleyes:

Kan iemand me helpen met een gratis (liefst eenvoudig te downloaden) programma om dit te converteren??

Enorm bedankt!! :thumb:
Jasmijn
 
hmmm bedankt voor je antwoord.
Ik heb dit gedownload, maar de filmpjes willen niet afspelen....
ik hou een grijs scherm en een balk onderin alsof er iets aan het laden is???
Jasmijn
 
Je hebt gelijk met VLC, speelt het filmpje wel af, maar dan alleen het geluid en niet het beeld... Ik weet niet wat er vandaag is, maar alles wat niet kan lukken, mislukt ook...... :(
Bedankt, Jasmijn
 
Onderaan deze pagina staat een gratis player en een gratis encoder die ik ook eens gebruikt heb. Deze werkten bij mij goed.

Als dat niet werkt, kan het zijn dat je nog niet de goede codecs geinstalleerd hebt (aangezien je alleen geluid hoort). Dan kan je het K-lite Codec Pack downloaden, installeren, voor de zekerheid even herstarten, en opnieuw proberen.

Heb je het bestand wel naar "bestandnaam.flv" hernoemd?
 
Laatst bewerkt:
Dankje.
ik heb de bestandsnaam veranderd: geen effect,
ik heb dat Codec pack: geen effect,

Toen heb ik dat RIVA programma opgezocht: de encoder is lleen de andere kant op, dus als je juist .flv wilt maken.

En de player speelt wel geluid, maar geen beeld.... :mad: :confused:

Drama alom, maar bedankt voor de ideeen :)
Jasmijn
 
Toen heb ik dat RIVA programma opgezocht: de encoder is lleen de andere kant op, dus als je juist .flv wilt maken.

Nee hoor ;)
Wanneer je het flv bestant selecteerd bij input, kan je bij output gewoon het .flv veranderen naar .avi, bijvoorbeeld. Zie ook onderstaande afbeelding (klik voor vergroting)...

[smallIMG]http://www.helpmij.nl/forum/attachment.php?attachmentid=47094&stc=1&d=1200253886[/smallIMG]

Bij mij lijkt het dan eventjes of het programma vastloopt, maar met even geduld komt er echt een .avi video file uitrollen.
Als dit niet werkt weet ik het ook niet meer, dan moet het bestand wel beschadigd zijn op een of andere manier, of de add-on werkt niet goed. Ik hoop dat het lukt :thumb:
 

Bijlagen

  • voorbeeld.gif
    voorbeeld.gif
    56,3 KB · Weergaven: 342
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan