theorie examen geluiden zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Berichten
955
hallo.

ik zoek geluiden, eigenlijk meer vragen van het theorie examen die ik kan opslaan op me pc. in bv mp3 formaat of wav of iets dergelijks.
geen filmpjes, videos of iets dergelijks. puur de vragen.

ik zoek div vragen van het theorie examen in het nederlands!

wat ik wil doen is een mix ermee gaan maken. bv wat ik zoek.

"u wilt hier links af, moet u de tractor voor laten gaan?"

en zeker iets met de tekst: "het juiste antwoord is"


weet iemand of zoiets te verkrijgen is ergens??? geliever op te kunnen slaan indien mogelijk in mp3 formaat of wav of iets dergelijks???? waar vind ik zoiets??????????
 
Als je de vragen bekijkt, en een geluidsrecorder laat meelopen, heb je alleen de geluiden.
Start> Programma's> Bureau Accessoires> Entertainment> Geluidsrecorder is de meest eenvoudige recorder.
 
dat snap ik niet zo goed hoe je dat doet.

hoe kan ik de vragen nu recorden??? QUOTE]

ja ik bergijp het nu wel :thumb::p

je bedoelde dus opnemen via me geluid over de speakers?????

maar het kwaliteit is daarvan erg laag.

en xp pc zal is kijken over die cd'roms.... ik google wel verder..

maar geloof niet dat het is wat ik zoek, vaak alles is met filmpjes. wat ik niet zoek. ik zoek audio vragen. het is best moelijk om zuivere vragen in audio bestanden te krijgen.

ik zit idd. te denken om ook zelf via microfoon de vragen voor te lezen, maar dan is het geluid, krakerig, en niet goed scherp. het is gewoon niet mooi meer. hoe kan ik het geluid anders scherper en beter krijgen???? instellen via volume regeling werkt al niet.

maar t liefste blijf ik zoeken naar: mp3 / wav vragen van examen vragen in het nederlands. die op te slaan zijn.
 
De geluidsrecorder pakt niet het geluid wat uit je speeakers komt, maar de juiste kwaliteit zoals het op de page is te horen.
Je speakers is alleen wat jij te horen krijgt.
 
maar toch kom ik dan niet verder....

het geluid uit me microfoon bv is enorm slecht.
ik heb zelfs opgenomen via recording van win xp maar dat gaat via de micro... het geluid blijft slecht. opnemen kan toch niet rechtstreeks vanuit recording naar een progie van cbr examen van internet?????

alles gaat over de microfoon dan, maar het geluid is dan te zwak, slechte kwaliteit en instellen ervan word het ook niet beter van.
 
Ga naar volumeregeling > Opnameregeling en kies Stereomix als opnameapparaat. Dan neemt 'ie de streams op en niet via je microfoon.
 
Kan nu beter in deze sectie staan omdat het een techvraag is.
Daar is de MC niet voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan