Screenshot videobeeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

T.bone-m

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2001
Berichten
142
Hallo mensen,

Voor een film of docu op DVD maak ik mijn eigen hoesjes en menu's met knoppen. Ik gebruikte daarbij altijd een screenshot uit die film/docu. Deze zette ik in Photoshop en na eventuele bewerking bewaarde ik dat shot in .jpg-formaat of .psd-formaat om het plaatje voor het hoesje of als achtergrond van het menu en/of knoppen te gebruiken. Werkte prima. Maar... ineens krijg ik na het opslaan zwarte screenshots en kan ik er dus niets mee. Heb het ook nog geprobeerd met Irfanview en in een ander formaat (.bmp en .pict) maar ook dan krijg ik een zwart plaatje. Voor het afspelen gebruik ik Nero showtime of Power DVD. Gewone screenshots, b.v. van een computer programma werken wel goed. Heeft iemand hier een verklaring/oplossing voor?
Alvast bedankt!
 
ik weet niet welke wmp versie je hebt, en of je het al geprobeerd hebt, maar op die site staat in de reacties dat sinds wmp 9 je met ctrl + i screenshots kunt maken.. Probeer anders met een programma zoals bsplayer een screenshot te maken, daar zit deze functie zeker in.
 
ik weet niet welke wmp versie je hebt, en of je het al geprobeerd hebt, maar op die site staat in de reacties dat sinds wmp 9 je met ctrl + i screenshots kunt maken.. Probeer anders met een programma zoals bsplayer een screenshot te maken, daar zit deze functie zeker in.

Ik heb WMP 10 en uitgebreid op de door jou genoemde site gekeken en de tips opgevolgd. Ook de BSPlayer gedownload en geïnstallerd, maar dat was een ramp! Ik zit dus nog steeds met hetzelfde vervelende probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan