deel van een flim word gemist

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertal

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2005
Berichten
183
Beste mensen,

Ik heb een avi flimpje op mijn pc staan, die niet afgespeeld kan worden via Windows Media Player. Nu heb ik DivX gedownload, en hij speelt af. Maar er ontbreekt een stuk...
Weet iemand hoe dit kan, en nog belangrijker, hoe dit op te lossen valt??

Alvast bedankt!

Groeten Bertal
 
Dan zal dat stuk er waarschijnlijk niet zijn..... [incomplete download] of corrupt zijn [check met G-spot].
 
nou, t is geen download file, inclomplete kan het denk ik niet zijn. En bij current time staat wel 1.24 minuten ofzo, maar hij speelt maar 5 sec af...
maar ik zal ff met g-spot wat bekijken...
 
nou, heb dat g-spot ff gedownload, maar natuurlijk snap ik daar niet veel van haha:p hier heb ik een printscreen. kunnen jullie helpen??

Groetjes

g-spot.bmp
 
Ja... hier staat dat de speelduur [runtime] 1 minuut en 25 seconden is.....

Is dit een filmpje dat met een digitaal fototoestel gemaakt is?
Het is geen Divx maar mjpg, maar G-spot zegt dat je daar de codec voor hebt..... [maar G-spot zit er wel eens naast of je PC gebruikt de verkeerde codec]

Heb je VirtualDub?
Probeer dan het volgende:
1) Laad de video met VirtualDub
2) Zet "Video" op "Direct Stream Copy"
3) Selecteer "Scan videostream for errors"
4) Selecteer "Mask bad frames"
5) Save met een nieuwe bestandsnaam

Werkt dit niet dan is het filmpje toch misschien bij het kopieren corrupt geraakt.......
 
Het flimpje is inderdaad met een digitaal foto toestel gemaakt!

ik zal dat programmatje even downloaden, dan hoor je nog van me;)
 
ik heb het progje gedownload, en hier speel ik hem zo in af, heel apart. Maar hoe krijg ik het nu goed afgespeeld in een 'normaal' programma? Want ik wil er dalijk ook graag engelse ondertiteling onder hebben, maar dan moet ie wel normaal af te spelen vallen.

Iemand enig idee??

Groeten Bertal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan