Extractnow pakt ace bestand niet goed uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpq

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2008
Berichten
2
Geachte Wizzkids

Ik heb het volgende probleem.

Ik heb via Usenet twee Dvd's gedownload, het waren zogenaamde Ace files. Nu heb ik ExtractNow gebruikt om die files uit te pakken naar een Video_Ts map. Nu gaat het uitpakken opzich goed. Ik krijg een mooie map met ifo bup en vob files. Wil ik deze map nu via Nero-->Dvd Video branden, krijg ik de volgende fout melding:

Test norm DVD-Video bestanden mislukt. De resulterende DVD is wellicht niet afspeelbaar, Wilt u doorgaan. En bij gebeurtenissen staat: Backup-bestand 'Vts_01_0.BUP' moet identiek zijn aan 'VTS_01_0.IFO', Test norm DVD Video bestanden mislukt.

ha op een ander forum gelzen dat als je een kopie maakt van die IFO file en hernoemt die naar BUP. Dat dit zou moeten helpen omdat die BUP file simpelweg een backup van die IFo zou zijn. Werkt helaas niet.

Als ik probeer om deze Video-Ts map in te lezen met DVDShrink en er via deze manier een DVD van te branden. Krijg ik simpelweg als ik die map toevoeg de volgende foutmelding:

DVDShrink encountered an error and cannot continue. Invalid data in file Vts_01_0.VOB

Iemand hetzelfde probleem al eens tegen gekomen, iemand een andere manier om deze ace files uit te pakken naar werkende Video_Ts map. Probleem is dat dit de enigste Pal versie waren. Dus een andere downloaden is ook niet echt een oplossing..

Ik wordt gek van dit probleem.

Gegroet Jpq
 
Welkom bij Helpmij.nl

Die eerste foutmelding krijg ik wel vaker en klik dan gewoon op doorgaan. Ik heb nog niet meegemaakt dat het branden dan mislukte.

Door de verdere foutmeldingen krijg ik de indruk dat óf het extracten mislukt is, óf de download in de eerste plaats niet gelukt is.
 
antwoord

Thanks voor de reacties, maar heb zelf het antwoord al gevonden op mn vraag. Om de een of andere reden probeert extractnow er een Video_Ts map van te maken. Toen ik de ace bestanden met Winace uitpakte kreeg ik een Img bestand, wat ik zonder moeite kon branden met Nero.. Dus Winace doet het beter..

ciao
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan