Draadloos internet wel verbonden, geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjaakie17

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2008
Berichten
39
Ik heb een router geinstalleerd en heb internet. Maar als ik naar me ander pc ga krijg alleen een blanco pagina te zien en staat dat je alleen off-line kan werke.

ik heb de ip adres op automatisch verwijzen gezet en dan staat er op het icoontje dat er beperkte of geen internet mogelijkheden zijn.

ik weet ook niet wat de ip adres is van de router, alleen van de pc waar ik nu op type.
hoe weet ik wat de juiste instellingen zijn, want ik zoek nu al een week door naar alle mogelijkheden, maar ik kom er niet uit.
 
Graag meer info zoals modem-router naam en type nummer,provider etc.
 
Ik heb Tele2 internet en me router gegevens: Sitecom, wireless 300N, typenummer:
WL-183-v1 001

me modem gegevens: naam: Vood422_A

zeg maar als je meer info nodig hebt
 
2 laptops tegelijk op internet

Hoi,

Wij hebben sinds kort een nieuwe HP laptop met VISTA aangeschaft met een interne wlan.
Wij hebben tevens een laptop met XP met draadloos internetverbinding via gigaset van KPN (experiabox).

Het probleem is dat we niet gelijktijdig met beide laptops op internet kunnen.

We moeten telkens de nieuwe HP laptop na opnieuw opstarten de ssid-sleutel invoeren, wannneer dit is gebeurd kunnen we wel tegelijk op internet.

Maar zodra we de HP laptop opnieuw opstarten is hij deze gegevens weer kwijt.

Iemand enig idee hoe we dit kunnen oplossen?

Groet,
 
Ik had het probleem ook steeds: wel een draadloze verbinding, zowel lokaal als internet, maar geen mogelijkheid om op het net te komen. Er kwam steeds de melding dat er een mogelijke fout was met de DNS. (ik gebruik vista premium).
In de netwerkkaart ben ik naar eigenschappen gegaan, internetprotocol 4 (TCP/IP4) aangeklikt, dan weer naar eigenschappen gegaan en daar de 2e invulmogelijkheid van DNSwaarden niet ingevuld: automatisch verkrijgen, maar het DNS serveradres (2 stuks) van de internetprovider ingevuld. Die adressen vind je in het modem van de provider (even inloggen in het programma en zoeken).
Daarna heb ik geen storing meer gehad in de verbinding!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan