Problemen bekijken gedownloade films

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kristoffel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Berichten
1
Hey,

Mijn pc is uitgerust met " Windows Vista Home Premium ". Via Limewire heb ik een film met " avi " extentie gedownload. Via mijn " Windows mediaplayer 11 " kan ik de film niet bekijken. Ik heb dan een andere player geïnstalleerd " Winamp " en daar speelt hij ook niet. Ik heb extra " Codec voor Vista " geïnstalleerd en nog niets...

Ik hoor alle geluid van de film maar er is geen beeld. Een gewone DVD via mijn mediapleyer, of CD met muziek afspelen is geen enkel probleem.

Ik krijg de film ook niet in de afspeellijst van " Limewire " geplaatst, heeft het misschien daarmee te maken. De film op de C schijf opslaan is geen probleem, om hem van daar uit via een mediaplayer te bekijken, lukt ook niet....

Wat loopt er fout, en welke oplossing kan ik er voor vinden.

Groetjes, Kristoffel
 
Is DivX en Xvid geinstalleerd???
Tevens DirectX en driver voor Grafische kaart.
 
Wat je ook kunt doen is de VLC mediaplayer downloaden. Die speelt bijna elk video formaat af zonder dat je extra codecs hoeft te downloaden. Maar als je het echt met windows media player wil doen zou ik maar even checken wat gast0175 zegt. Hoogstwaarschijnlijk is het de xvid codec.
 
Het is mogelijk dat het een fout bestand is. Als je dit wil testen en je wilt niets installeren kun je de VLC player voor USB-stick downloaden. In deze player zitten standaard heel wat codecs in.
Als je de film hiermee niet kunt afspelen is de kans groot dat het een fout bestand is.
 
je windows media player heeft geen codecs om het te ontcijferen. je hebt waarschijnlijk gewoon k-lite codec pack nodig gratis. google anders ff
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan