windows movie maker; kun je losse films koppelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

esther veen

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2007
Berichten
48
Ik maak een film met Windows Movie Maker. Ik heb de film in verschillende delen opgeslagen omdat de film eigenlijk te groot is om in te werken - dan loopt mijn computer telkens vast. Probleem is dat nu ik de verschillende delen aan elkaar wil plakken, van alles verschuift, zoals de subtitels. Een beetje lastig natuurlijk. Is er een functie waarmee ik losse delen in verschillende tijdlijnen kan groeperen om dit op te lossen? (zodat ik dus niet in het totaal bestand nog weer dingen moet aanpassen / oplossen). Of, kan ik de losse films al als echte film opslaan en die dan daarna nog koppelen tot 1 film?

Iemand een idee? Thanks!:)
 
Heeft mijn inziens niets met Office te maken, verplaatst dus.
 
sorry, ik wist niet waar het moest staan. Waar had ik het moeten zetten? Is het verwijderd of staat het nu daar?
 
sorry, ik wist niet waar het moest staan. Waar had ik het moeten zetten? Is het verwijderd of staat het nu daar?
Je ziet je berich dus het is niet verwijderd. Ik heb het in de sectie Video Capture geplaatst zoals je kan zien.
 
Hm, misschien weet niemand het antwoord. Ik heb nu de delen los opgeslagen, ze moeten nog op dvd worden gebrand, ik hoop dat het mogelijk is dat als 1 geheel te branden, moet ik nog uitzoeken.
Groet
Esther
 
Als je computer vastloopt bij het werken aan de hele film, is die misschien te oud. Langzamer dan 1600Mhz en 500 MB RAM geheugen of minder werkt niet lekker. Ook zou je wat aan onderhoud kunnen doen. Je kunt je harde schijf defragmenteren, waardoor deze het videomateriaal beter kan verwerken. Het beste kun je voor video een aparte harde schijf gebruiken.
Over je film: Omdat je met WindowsMoviemaker geen DVD kunt maken, kun je het beste nu al overstappen op een programma waarin je zowel de film kunt monteren, alsook een DVD kunt maken. Dat kan bijv. met Pinnacle studio, Adobe Premiere Elements of met Magix Video deluxe. De al gemaakte film beelden kun je in Moviemaker het beste opslaan in het DV-AVI-formaat (onder 'meer..'), en die dan importeren in een van bovengenoemde programma 's. Of je begint helemaal opnieuw.. :(

Defragmenteren: Ga naar Start, dan Deze Computer, klik dan op de schijfletter met rechts, Daarna in het menu onderaan op Eigenschappen, en in het nieuwe scherm op Extra, en Nu defragmenteren, daarna op Analyseren /Defragmenteren. Dit kan een behoorlijke tijd duren.
 
Beste Vandahl,

Hartelijk dank voor het antwoord. De computer is inderdaad niet snel en groot genoeg helaas.
Deze film heb ik ondertussen al af gemaakt, toch maar in aparte delen opgeslagen, maar voor de volgende keer zal ik zeker een ander programma gebruiken. Hartelijk dank voor de tips en oplossingen!

Esther
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan