youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

john ross

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 jan 2006
Berichten
1.016
hallo ik weet niet of ik juist zit moderator moet eventueel van rubriek veranderen

HIER is mijn vraag nl.ik zou een video op youtube willen plaatsen maar hij staat in avi en zon 200mb groot.
bestaat er een prog om de file te verkleinen zonder veel kwaliteitsverlies???


dank u
 
Als je Windows XP hebt kan je met Windows Movie Maker de film in een nieuw project zetten, en die dan weer exporteren.
Dan heb je een klein bestand.
 
Wat denk je van de rubriek "Beeldbewerking"?
Is beter dan "Browsers / Firefox".....
 
HIER is mijn vraag nl.ik zou een video op youtube willen plaatsen maar hij staat in avi en zon 200mb groot.
bestaat er een prog om de file te verkleinen zonder veel kwaliteitsverlies???
Hoewel het opgelost is toch nog een reactie:

Die hoef je niet te verkleinen, hoor! :)
Zie deze informatiepagina bij YouTube: http://www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?answer=55743&topic=10527

YouTube zei:
Wanneer je YouTube Uploader gebruikt, mag je video maximaal 1 GB groot zijn. Kijk hier voor meer informatie over het gebruik van YouTube Uploader voor het uploaden van grote of meerdere bestanden.
 
Is zeker niet nodig!!!! Als je gewoon naar youtube gaat, Dan naar upload, Dan zie je rechts in het scherm staan: "Upload files larger than 100MB or upload many files at once!"
Klik daar op en dan download je ff die youtube uploader en dan laad je als het ware het bestand in dat youtube programmatje dan is die aan het uploaden. Simpel of niet?
 
ok
dat had ik al gevonden maar toch opteer ik om de bestanden te
verkleinen anders duurt het o lng voor die terugbinnen getrokken is



thx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan