geluid en beeld stopt

Status
Niet open voor verdere reacties.

keesfilius

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Berichten
289
IK gebruik Windows 98. Als ik op clipjes.nl een clipje start, dan stopt het beeld en geluid na ongeveer 15 seconden. Ik krijg het dan niet meer aan de praat. Sluit ik IE af en weer op dan start het clipje weer normaal, maar weer niet langer dan 15 seconden.

Kees
 
Heb je de laatste Internet Explorer en Media Player geinstalleerd die beschikbaar is voor Win 98?
 
ik zou het eerlijk gezegd niet weten, hoe controleer ik dat? De mediaplayer gaat sowieso niet lekker, om die reden heb ik de GOM player geinstalleerd.
 
Als je internet explorer start, selecteer in het menu Extra - Windows Update.
Windows gaat nu controleren of er updates zijn voor jou. Als deze er zijn; installeer ze dan even en probeer het opnieuw.
 
ik wil het clipje juist direct vanaf de website afspelen. Ligt het niet aan de flash player. Hoe controleer ik of ik de juiste heb?
Het vreemde is dat het clipje het wel een aantal seconden (15 a 20) doet, maar daarna stopt.

Kees
 
Misschien een te trage internetverbinding, waardoor er niet genoeg gebufferd kan worden van de video?
 
Aan de internetverbinding zal het niet liggen, op een andere pc gaat het prima met dezelfde internetverbinding.
Kan het misschien aan het kleine werkgeheugen liggen? Het is een oudere pc (Intel Pentium 4 1,5 GHz; Nvidia Riva TNT2 64MB, 128MB SD-RAM 133MHz)

Kees
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan