film branden op dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

*-Jolieke-*

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2006
Berichten
11
Hey

hoe brand ik een film op dvd ik heb een avi bestand, heb hem geconverteerd via winAvi nu krijg ik dit allemaal zie foto

film.jpg


wat moet ik hiervan branden?

en nu weet ik niet eens zeker ofdat er wel een dvd brander opzit? hoe kan ik dit zien??
kan hem anders wel op een andere computer branden
maar hoe moet het? ook weet ik niet hoe een iso film gebrand moet worden??

alvast bedankt

Jolieke
 
je zou het met een versie van copy2dvd proberen.Want daar ziet die tussen deze bestanden een ifo die die kan branden.
 
Die dvd bestanden kun je gewoon branden met Nero op een DVD, kiezen voor DVD Video Files branden en alle bestanden toevoegen.

Ook een iso is te branden met Nero, kiezen voor image bestand branden
 
hey
bedankt voor de reacties;)
nu heb ik alle bestanden met nero gebrand, nu heb ik de dvd afgespeeld maar die heeft maar 22 minuten erop staan terwijl het eigenlijk ongerveer 1½ uur is
hoe komt dit?
 
AVI branden naar DVD met Nero

Hallo allemaal,

Ik snap er helemaal niets van...Ik heb films gedownload en bekijk deze eigenlijk alleen maar vanaf mijn PC. Voor de verandering wil ik eens een keer zo'n film op mijn mooie DVD-speler bekijken! Maar dan moet ik natuurlijk eerst de film branden. Hier mijn probleem.
De film is dus een .avi bestand. Ik heb GEEN DVD-speler dat DivX af kan spelen. Nu kom ik er alleen totaal niet met Nero (7 volgens mij) uit hoe ik in godsnaam een .avi bestand kan branden zodat ik deze met mijn (redelijk verouderde) DVD-speler af kan spelen????

Ik wil geen ander programma downloaden, maar dit echt met Nero doen. Ik ben blond dus graag stap voor stap uitleggen :p.

Het maakt niets uit dat het wat langer duurt.

En het liefste wil ik meerdere films op één DVD branden (aangezien zo'n .avi bestand vaak niet meer dan 730 MB zijn en op de DVD 4,3 GB kan. Vind het een beetje zonde om er dan maar één op te zetten).

Dank u zeer voor de hulp!!

Groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan