muziek afspelen met TV als scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

RichardBam

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2008
Berichten
6
Ik heb pas een LG plasmascherm en home cinema set gekocht. Ik heb een externe harde schijf waar ik mijn gehele muziekcollectie op heb staan. Ik luister deze muziek nu via de home cinema set en sluit daarom mijn externe harde schijf op de set aan. Dat werkt prima qua geluid e.d. Alleen is het opzoeken van de muziek lastig. het scherm vertoont uiterst summiere informatie van wat er op de harde schijf staat en het maken van een playlist (wat naast afspelen zo'n beetje de enige opte is) is tijdrovend. Wat heb ik nodig om van de opgeslagen muziek op mijn harde schijf een mooi en handig overzicht te krijgen op mijn scherm met wat meer opties. Heb ik dan een Media Center nodig of kan ik het ook met wat anders (en goedkoper) voor elkaar krijgen. Heeft iemand suggesties hierover?
 
Hoi,

Zeer waarschijnlijk zijn die opties die je nu hebt (afspelen/playlist/...) een standaard functie van je Home Cinema set, externe HD of TV. Hier kan je lijkt mij niets aan veranderen.

Je zou ook je computer aan kunnen sluiten op je TV (niet alléén de externe HD), dan kan je gewoon Windows Media Player of iTunes of iets anders gebruiken wat je normaal ook gebruikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan