online tv kijken lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ardger9

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2001
Berichten
359
Ik heb vista ultimate mat daarin media speler 11 maar als ik bij uitzending gemist iets wil kijken doet ie het niet ik heb al K-lite codec pack gedownload maar nog steeds doet ie het niet waar kan dit aan liggen?
mvg ard
 
Het zou handig zijn als je wat meer info geeft.
Met welke webbrowser probeer je de programma's te bekijken?

Mocht je firefox gebruiken is dit een goede plug-in. Gebruik het zelf ook!
 
Ik gebruik internet explorer 7

maar ook via firefox lukt het niet
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nog voor je aan het zoeken maar kan het zo snel ook niet vinden.
Misschien is het een optie om WMP een keer opnieuw te installeren?
Niet geschoten is altijd mis, je hebt niks te verliezen;).
 
Zie ook vraag over streaming

Deze vraag lijkt heel erg op mijn vraag van gisteravond over niet werkende stream.
De zojuist voorgestelde oplossing: herinstalleren WMP 11, leidt tot een vervolgvraag. Hoe kan je WMP 11 opnieuw installeren onder Windows Vista Premium.
De optie Systeemherstel heeft bij mij niet geholpen. Ik probeer te voorkomen dat ik Windows opnieuw moet installeren.
 
Een oplossing

Bij mij heb ik het probleem kunnen oplossen door het verwijderen van de map C:\Users\Gebruikersnaam\AppData\Local\Microsoft\Windows Media.
 
hallo,
ik heb een soort gelijk probleem in een ander forum (Internet explorer) gepost, maar helaas geen reactie tot op heden.
Ik heb een probleem met audio streaming (radio via internet). Deze komt "hokkerig" door, terwijl de speedtest zegt dat ik 4 MB heb. Nooit een probleem geweest.
Als ik een MP3 op WMP of Winamp afspeel gaat dit goed totdat ik de internet browser opstart, dan wordt de MP3 ook hokkerig afgespeeld.
Ik heb :
- al een systeem herstel gedaan, maar hielp niet (ik kon in feite maar 4 dagen terug. De rest was er niet meer)
- ik heb WMP 11 opnieuwe gedoenload en geinstalleerd
- ik heb WMP terug gerold naar versie 10.

Ik heb nog geen zin om alles opnieuw te gaan installeren.
Ik heb XP SP2 op mijn PC staatn.
Ik hoop dat ik hier nuttige tips kan krijgen.

Groet.
 
Hier nog eentje: Teneinde raad!

Heb me een week of 3 geleden maar eens aangemeld voor dit forum, zag het er toen al van komen dat het wel eens een moeilijke kon zijn. Eerst mijn huiswerk maar zo veel mogelijk gedaan.
Probleem geen beeld bij uitzending gemist, niet overal, maar zeker bij .asf files meer in het bijzonder als voorbeeld: boer zoekt vrouw. Want bij sommige omroepen ging het wel goed. Je wil niet weten wat ik allemaal gedaan heb! Valt nog mee dat het allemaal nog stabiel is en er geen fouten bij zijn gekomen.
Na klikken dus grijs beeld loading zoveel % geladen etc, tot KRO lettertjes en een timer en het geluid start en dat zo door tot het eind met goed geluid.
Eerst alles via uzg en microsoft. Heb vista hmp en dus wmp 11. Zou wmp 11 herinstalleren maar gaat dus niet, melding dat je die al hebt of zelfs een nieuwere... Las veel over codexen: na griezelig grasduinen en knikkende knieen 2 mega packs toegevoegd... Je ziet het er niet aan..
Microsoft updateservice doorgespit, terwijl windows update helemaal bij is, toch een update gevonden die werd geinstalleerd, kan denk ik weinig fout gaan omdat eerst wordt gevalideerd of die wel geschikt is voor de status van je systeem. Kreeg toen wel een foutmelding van wmp bij het afspelen van een sample amx demo (whatever!?) en wordt nu telkens aangeraden de proxyinstellingen na te zien onder extra, opties..., netwerk. Ben nu zo ver dat ik niet meer weet hoe ze moeten staan en ze beide op autodetectie heb staan zowel voor de browser als voor het rtsp en http. Concrete vraag: weet iemand hoe dat initieel staat? Overigens zie ik nog steeds geen verschillen, hoe ik die rommel ook heb gezet. Belangrijkste aanwijzing is misschien de foutcode:C00D1198.
Even nog hoe het daar allemaal (aan) staat:

rtsp/udp aan geen poorten greyed: 7000 7007
rtsp/tcp aan
http uit (was geloof ik aan)
multicast aan

protocol rtsp proxy: autodetectie
protocol http proxy: autodetectie

na "configureren" staat op die tablet: proxy automatisch en poort 80 staat grayed achter het lege adres.

Is dat wel gelukt met het weghalen van de hele mediamap, zou dat graag nog eens vernemen, omdat het een goede optie lijkt als dat maar geen andere fouten geeft in registers enzo. Zelf zou ik eerder denken aan opnieuw installeren, maar ook dat is een rampje.

Hoor ik wat van de deskundigen? Vast bedankt dan!
 
Geen problemen meer

Bij mij heeft de in mijn vorige bijdrage genoemde oplossing zonder problemen gewerkt.
 
Mediamap verwijderen?

Zou ook graag van ard horen of hij die map ook heeft verwijderd en hoe dat bij hem is afgelopen. Electionworld, jij had audio problemen, ard video. Als het bijvoorbeeld aan mijn grafische driver ligt dan schiet ik er niets mee op. Dus ard, laat je het mij even weten?
En Electionworld, deed daarna je mediacenter het nog? Of, maw, moet je daarna alleen wmp herinstalleren of nog meer?

Bedankt voor elke reactie! :thumb:
 
Ik weet niet of het verwijderen van de map zinvol is als je niet genoeg weet van imbedded onderdelen. Ik durf gerust te stellen dat ik niet genoeg kennis in huis heb om vast te kunnen stellen of het verwijderen van die map wel / niet gevolgen heeft voor sommige andere Windowsonderdelen.

Áls het verwijderen van die map dan al problemen oplost, dan zou ik de map sowieso niet verwijderen, maar verplaatsen naar een andere partitie of eventueel op dezelfde schijf naar een andere map.
Áls ik dan problemen ondervindt in de werking van Windows, heb ik met enkele muisklikken de boel weer ongedaan gemaakt en de map teruggeplaatst op zijn oorspronkelijke positie.

Electionworld, in jou eigen topic heb ik zojuist gepost dat ik over jouw "Vista" had heengelezen. Hetgeen ik daar postte, had betrekking op XP. Ik blijf echter de mening toegedaan dat binnen Vista / XP, whatever, het verwijderen van een programmamap nimmer de beste oplossing zal / kan zijn. In het register blijven altijd de verwijzingen staan en als daar geheel of gedeeltelijk de oorzaak zat, blijf je dus theoretisch ellende houden, ook al is de map verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan