zoek software voor foto's te werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

2xtrm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jan 2008
Berichten
2
hey allemaal.
ik zit maar te zoeken maar kan het maar niet vinden.

ik ben op vakantie geweest met me meid en wil al die foto's in een soort dia voorstelling zetten.
met een mooi liedje erachter en misschien wat tekst er bij ( of tussen door )

ik zoek nu een programa waar ik dat mee kan bereiken.
liefst niet te moeilijk. het moet gewoon te doen zijn binnen 1 week.

weet iemand een programma. of ken jij iemand die het weet.

laat het me even weten.

( ik hoorde dat er iets was dat je met media player af kon spelen.. mss is dit ook iets voor mij? )


Mvg 2trm.
 
Je wilt dus een diavoorstelling maken;).
Er zit standaard een programma in Windows genaamd Windows Movie Maker.
In het brandprogramma Nero heb je ook de optie om diavoorstelling te maken.
Ook zit er in windows vista in de fotogalerie een optie om een "fotofilm" te maken.

Hoop dat je hier iets mee kan!;)
 
Laatst bewerkt:
Welkom bij Helpmij.nl

Welke Windowsversie heb je?
 
Hey,

Een handige manier om in Movie Maker te geraken: Ga naar Start > Uitvoeren, Typ moviemk en klik OK.

Succes met je foto's!
 
Wat jij bedoelt is een presentatie met multimedia.
Voor een diapresentatie kan een een viewer al voldoende zijn.
Met muziek erbij wordt het een soort video.
Is deze flash applicatie iets voor je?

http://www.airtightinteractive.com/projects/tiltviewer/app/
even geduld bij het laden van foto's en rechts klikken voor full screen.

Daarmee kan je jou foto's online laten zien en ze zijn aan de achterkant voorzien van jou commentaar en een link om de originelen te downloaden als je daar tenminste toestemming voor geeft.
Ik schreef eerder deze maand een handleiding voor de foto liefhebbers op het forum die nu hier staat

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=335875

Dit gelezen hebbende, moet het op een avond kunnen lukken om gratis zo een originele presentatie te maken.
 
@Alfred 2: Volgens mij is het niet echt bedoeld zoekt 2xtrm geen oplossing om foto's online te zetten, maar dat moet de TS maar even aangeven.
 
Laatst bewerkt:
Jelly, Voor Tiltviewer moeten de foto's op de fotoshare site Flickr.com staan. In principe voor iedereen te zien. Je kunt foto's echter verbergen voor zoekacties (hide) en bij privé foto's een gasten pas (Guest Pass) uitgeven aan vrienden en bekenden, de gasten pas is een URL die een ander nodig heeft en die is tijdelijk. Hierin komt de site Flick gebruikers dus tegemoet. Het hoeft ook niet nodig te zijn dat de originele foto's gedownload kunnen worden.

2xtrm vroeg iets anders, namelijk presentatiesoftware met geluid, liefst datgene dat af kan spelen in Mediaspeler en binnen een week resultaat oplevert.

Mijn tip "Tiltviewer" laat de foto's ook online zien zodat anderen ze kunnen zien. Misschien vindt de vraagsteller dat juist een goed idee, Ik vraag betrokkenen die expliciet gefotografeerd zijn altijd of ze daar bezwaar tegen hebben. Voordat je publiceert maak je dus wel altijd een bepaald plan en je kunt je foto's altijd weer weghalen. Blijft over, de wens dat 2xtrm snel laat weten of Tiltviewer een mogelijke optie is maar na de vakantie komt er weer een vakantie......
 
@ Alfred 2:
Ik bedoelde eigenlijk niet dat jouw tip (Tiltviewer) niet voor online was bedoeld, maar dat ik er vanuit ging dat de TS géén oplossing zoekt om online te zetten. Dat Tiltviewer dus daarom geen goede oplossing zou zijn voor zijn doel. Hij zoekt, zoals je zelf zegt, presentatiesoftware met geluid wat kan afspelen in WMP.

Ik geef toe dat mij zin een beetje verwarrend was ;). Ik pas het nu even aan.

Het zou inderdaad wel leuk kunnen zijn als extra optie.

:)
 
Laatst bewerkt:
hey allen.. ik heb het via dat Windows programmaatje gedaan.

ging goed. alleen jmmr dat je er niet heeeeeeel veel mee kunt. maar goed. wat verwacht je ook als je het binnen 1 week moet kennen ;)

over dat online zetten enz.. vind ik niets. dan moet je weer een pc hebben en de tijd nemen om er op te gaan kijken.
ik heb het mooi op cd gezet. en kan het snel in me dvd speler af spelen.

( als er nog een programma is waar je nog meer mee kan.. laat maar snel wat weten... dan kan ik het mss nog mooier maken ;) )

iig bedankt.

mvg 2Xtrm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan