BMP-Studio

Status
Niet open voor verdere reacties.

bran

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Berichten
16
ik gebruik het programma BMP studio maar dan op 2 systemen nu wil ik de gemaakte mappen op een systeem komen te staan.
ik heb al geprobeert op de bestandjes die in de map data staan toe te voegen bij het andere systeem maar dan openen ze niet meer.

kan iemand mijn verder helpen:confused:
 
Ik begrijp hieruit dat je het op 2 systemen af wilt spelen, maar op 1 systeem de muziek hebt staan.

Zitten beide pc's met elkaar verbonden door bijvoorbeeld een router/draadloos netwerk?
Dan zou je Bestandsdeling misschien kunnen toepassen op die map, maar zeker weten doe ik het niet.
 
Zo eenvoudig als jij het voorstelt is het niet , je moet eerst begrijpen hoe BPM jou bestanden beheerd.

Het programma kopieert tijdens de eerste opstart alle tag’s ( dat is de song info die bij het bestand zit) naar een eigen data base. Hier door kan BPM dan ook zeer snel zoeken naar een nummer wat uiteraard vooral gemakkelijk is bij grote MP3 bestanden.

Tijdens het copieren van die tag’s houdt BPM dus ook bij waar de gegevens staan en op welke HD. Als dat op twee PC verschillend is kun je de lijst van pc A niet zo maar in lezen via pc B

Wat je wel kunt doen is of je bestanden op een losse USB schijfzetten en ze van daar af inlezen of via een netwerkje werken

Hopelijk is het een en ander duidelijk

DJ Musiclover
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan