Dvd branden + ondertitel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ibniad

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2007
Berichten
22
Ik ben een absolute leek op het gebied van dvdtjes branden en heb een paar vraagjes.

* Ik heb een film gedownload en een ondertitel gedownload, hoe kan ik deze 2 bestandjes tot 1 maken?
* Ik heb het een en ander gezien over Nero, waar kan ik dit downloaden en waar kan ik een guide vinden?

Wie kan mij helpen?
 
Nee, ondertitel maken is een hoop werk en vraagt wel wat van je systeem.
Waarom verdiep je je niet eens in het downloaden via Usenet?

Daar haal je de laatste nieuwe films binnen compleet met ondertitels en al.
Het is zelfs no nog legaal ook mits voor eigen gebruik.
Zal ooit wel verandering inkomen maar vooralsnog zal ik er van profiteren.

Hier vind je een perfecte uitleg maar je mag het ook aan mij vragen als je er niet uitkomt:

http://www.binaries4all.nl/

Ik raad je het programma Grabit aan deze doet het uitpakken en repareren voor je en hoef je het alleen maar te branden met bijvoorbeeld Nero!
 
Het is me gelukt de ondertitels eronder te zetten, wat ik nu nodig heb is Nero. Kan ik een film ook op een cd branden trouwens?
 
Ligt eraan hoe groot het bestand is maar ik zou lekker een DVD nemen.
En als jij een film kan vinden lukt Nero je ook wel :)
 
Is Nero 6 goed genoeg? Ik download hem nu via torrentbox.com maar hij is maar 91 mb groot, klopt dat?
 
Dat maakt mij niet uit, ik zal hem niet vaak gebruiken, kan het in principe met 6?
 
Ik zou op zijn minst 7 nemen!
6 is al zo oud...

Die vat ik niet helemaal. Ik heb tijden lang met 6 gebrand (tot afgelopen september mijn nieuwe pc met Vista kwam)

Op mijn oude pc -een AMD Athlon 1900XP- draait 6 nog als een tierelier, daar kon / kan ik gewoon alles mee branden, waarom is 6 "oud" ? (Anders dan dat -wat was het- het in 2005 uitgebracht werd?)
 
Tja, zal dan persoonlijk zijn. Werkte bij mij voor geen meter en 7 draait bijmij als een zonnetje.
 
Misschien kwam / komt het wel omdat op het grote boze WWW een -niet gratis- "plugin" van Nero mijn pad kruiste, waardoor Nero 6 alles op het gebied van films kon branden wat er maar bestaat / bestond.
 
Dat kan....
Bij mij deed het in ieder geval niet veel.

Ons geschil ook weer opgelost.
Zou ik TS toch 7 aanraden.
 
Hadden wij een geschil dan? Ik meende gewoon een normale discussie over een brandprogje......?

Die plugin is / was overigens gewoon te koop bij Nero (ik meen iets van 29,95) Daar ik Nero 5 ooit al eens had gekocht (legaal) en óók de upgrade naar 6 legaal had gedaan, vond ik het wel welletjes en toen die plugin "de weg overstak" schoot die zomaar mijn downloadmapje in.

Ik wijk toch qua mening ietwat af wat 7 betreft. Als ik kijk naar het vermoedelijke ervaringsniveau van TS, dan is zelfs Nero 3 toereikend (bestond die overigens ooit, Nero 3?) en zal TS met Nero 7 een vrijstaand landhuis in Blaricum binnenhalen, daar waar 'ie op zoek was naar een 3-kamerflatje in de binnenstad van .........
 
Leuke vergelijking maar nu je het zo zegt wel mee eens:p:thumb:

En geschil...nee ook dat weer niet,ik zocht een naampie :rolleyes:
 
Het is misschien (naar mijn bescheiden mening) zelfs nog erger.............. ik vind mijzelf een redelijke "oude rot" in het branden van films na de ondertiteling erbij geklust te hebben. Ook het branden van muziek biedt voor mij weinig geheimen meer. Als ik dan zie dat ik -noodgedwongen door Vista- naar Nero 7 moest uitwijken én ik zie dat ik onder 7 eigenlijk niets anders doe dan ik onder 6 al deed (geen andere functies / opties etc. etc. gebruik), dan had ik eigenlijk helemaal geen 7 nodig gehad. (Misschien even los van de steeds gelikter wordende GUI)

M.a.w, 7 zal ongetwijfeld veel meer kunnen dan 6, alleen ik heb het nog niet nodig gehad en dus er ook niet naar gezocht.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan