magix video to dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassment

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2006
Berichten
50
Hoi,
Ik heb sinds kort het programma video to dvd geinstalleerd op mijn pc. hiermee wil ik graag een video recorder aansluiten op mijn pc en een vhs band overzetten op dvd wat mogelijk zou moeten zijn hiermee.
echter geeft hij aan dat ik geen videostuur programma zou hebben en ik weet niet welke ik dan nodig zou hebben misschien kan hier iemand me verder helpen??
alvast bedankt!:thumb:
 
:confused:ik heb gewoon een vrij nieuwe grafix kaart van club 3d in mijn ps waar een s video ingang op zit verder geeft hij niets aan als ik iets daar op aansluit..
 
Ja geen idee, ik ken deze kaarten niet.
Maar je moet wel kunnen Capturen om iets van een externe bron te kunnen opnemen.
 
Hmm en wat raad je daarvoor aan dan kan ik ff googlen en vergelijken wat ik wel of niet heb..
:(
 
In principe moet MAGIX je kaart "zien". Heb je een wat oudere grafische kaart? Zijn daarvan je driverse up tot date? Werkt het dan nog steeds niet dan kun je ook een analoge oplossing kopen. Er zijn van die pluggen beschikbaar welke je aansluit op je usb poort en daarop sluit je dan je rood-wit-gele pluggen aan. Bijvoorbeeld van Dazzle.
 
Ja inderdaad was net van plan te googlen op plextor want in pcm magazine zag ik dus zon kabel..
Bedankt voor jullie reacties!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan