Ben opzoek naar goed betaalbaar Video Bewerk programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
590
Hallo,

Ik ben opzoek naar een programma waarmee ik niet al te moeilijk filmpjes mee kan bewerken zoals videoclips enzo. Waarmee je coole effecten, overgangen, kaders en ook plaatjes/logo's in filmpjes kan zetten, Dus dat ik bijv. een GIF plaatje rechts onderin het filmpje kan neerzetten. Ik wil er rond de €60,- tot €80,- aan uitgeven. Wie weet een goed programma wat tussen mijn budget zit?
 
Kan je met Magix Video Deluxe ook een bewegend gif plaatje door een filmpje heen zetten? dus een bewegend logotje rechts onder in een scherm?
 
Jazeker kan dat met Magix. Er zitten er zelfs een heleboel kant en klare gifjes in het pakket. Die vind je door te dubbelklikken op je clip in de tijdlijn. Video Deluxe bied voor het geld heel veel waar je als hobbyist wat aan hebt. Ik werk er al mee sinds versie 2005 en verbaas me keer op keer hoeveel het kan. Check mijn site anders eens :thumb:
 
Hoi,

Ik heb is de trial van MAGIX Video deluxe 2008 gedownload, Maar ik vind hem best uitgebreid en moeilijk. Maar qua effecten en overgangen enzo is het een geweldig programma, Alleen de tijdlijn-modus vind ik niet erg lekker werken en erg moeilijk! Bestaat er misschien ongeveer hetzelfde programma maar dan wat eenvoudiger? Ik ben al jaren gewend met Windows Movie Maker, Het werkt lekker, En zeer eenvoudig! Maar veel mogelijkheden zijn er met Windows Movie Maker niet. Dus wil ik is wat meer toepassingen hebben. Maar ik wil net zo'n programma hebben wat net zo simpel werkt als Windows Movie Maker, Maar dan met veel en veel meer mogelijkheden! Bestaat dit?
 
Laatst bewerkt:
die tijdlijn is ja het zelfde als met windows movie maker
 
zie plaatje
 

Bijlagen

  • Image1.jpg
    Image1.jpg
    92,6 KB · Weergaven: 54
Hallo,

Ik ben opzoek naar een programma waarmee ik niet al te moeilijk filmpjes mee kan bewerken zoals videoclips enzo. Waarmee je coole effecten, overgangen, kaders en ook plaatjes/logo's in filmpjes kan zetten, Dus dat ik bijv. een GIF plaatje rechts onderin het filmpje kan neerzetten. Ik wil er rond de €60,- tot €80,- aan uitgeven. Wie weet een goed programma wat tussen mijn budget zit?

Als je via een Torrent-zoekmachine gaat zoeken naar Ulead Video Studio 11 dan zul je dit zeker vinden en kun je het gratis downloaden. Het is een topklasse programma. Hou er echter wel rekening mee dat het downloaden van met copyright beschermde software een misdrijf is. Het is maar dat je het weet....... :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan