probleem met laptop-->tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruudbreda

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Berichten
16
goedenavond

een beetje een moeilijk te omschrijven probleem,maar het moet me lukken om het uiteen te zetten denk ik

ik heb namelijk een laptop en een tv via een VGA kabel met elkaar verbonden.
als ik nu op youtube een filmpje afkijk, en die ''vergroot in heel mijn beeldscherm' krijg ik dit ook via mijn lcd tv te zien.
ik gebruik mijn lcd tv dus als beeldscherm van mijn pc.

het probleem is hetvolgende:

ik heb sopcast gedownload, waarmee ik dus tv kan kijken zegmaar..het probleem is dat op mijn laptop het beeld te zien is,maar op mijn lcd tv niet
bij youtube kan ik dit wel...alles is dan op beide schermen goed te zien

ik heb de resoluties aangepast,maar ik vind het gekke gewoon dat je youtube wel op keigrot beeld ziet en kan zetten,maar andere filmpjes niet (volgens mij spelen die filmpjes zich af via windows media player.maar die word niet geopend ofzo.

een voorbeeld:
op www.joox.net kan je films bekijken zonder deze te downloaden. als ik op play druk, begint mijn laptop de film uit te zenden,maar mijn lcd blijft op zwart.

heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?????

ps:sorry als mijn bericht niet in deze categorie thuishoort

de gegevens van mijn tv zijn Samsung lcd tv 40 inch 102cm
de gegevens van mijn laptop PACKARD BELL b5650

alvast bedankt

mvgr

ruud
 
Het ligt eraan hoe je het tweede beeldscherm (in dit geval je tv) op je laptop hebt ingesteld.
Als je op je laptop aangeeft dat de tv hetzelfde moet laten zien als je laptopscherm, moet je alles wat je op je laptopscherm doet ook op je tv zien.
Ik denk dat jij de tv als een uitbreiding van het bureaublad hebt ingesteld:
In dat geval moet je de vensters naar links of rechts (ligt aan de instelling) slepen. Dan zie je het normaal gesproken wel op het andere beeldscherm/tv.;)
 
he!
bedankt voor je reactie.

hij geeft alles goed weer, alles werkt prima zegmaar
ik heb het beeld van me laptop op mijn tv, maar behalve bij sommige (volgens mijn windows media bestanden waarin je op internet een filmpje afspeelt) krijg ik het niet geprojecteerd op me tv

bi youtube weer wel, dan speeltie alles af en zie ik de beelden zowel op me tv als laptop...maar bij die andere niet

echt raar


gr ruud
Het ligt eraan hoe je het tweede beeldscherm (in dit geval je tv) op je laptop hebt ingesteld.
Als je op je laptop aangeeft dat de tv hetzelfde moet laten zien als je laptopscherm, moet je alles wat je op je laptopscherm doet ook op je tv zien.
Ik denk dat jij de tv als een uitbreiding van het bureaublad hebt ingesteld:
In dat geval moet je de vensters naar links of rechts (ligt aan de instelling) slepen. Dan zie je het normaal gesproken wel op het andere beeldscherm/tv.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan