internet op laptop via draadloos netwerk met een met internet verbonden pc mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karelroozen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
Berichten
2
Ik heb een via kabels met internet verbonden pc en diezelfde pc heeft ook een draadloosnetwerk kaart. Nu heb ik ook een laptop met draadloos netwerkkaart en ik zou graag doormiddel van een draadloos netwerk tussen laptop en pc op mn laptop willen kunnen internetten. Is dit mogelijk? (snap dat als het mogelijk is de pc wel moet aanstaan) Op zowel laptop als pc gebruik ik windows xp.

Alvast bedankt, Karel
 
Dat kan, je dient dan tussen de twee computers een ad-hoc verbinding op te zetten. Daarna waarschijnlijk Internet delen nog aanzetten en je kunt met de laptop draadloos internetten. En inderdaad dient de pc aan te blijven staan.
 
Bedankt voor je reactie! Mooi dat ik weet dat t kan, ga ik t vanavond ff uitproberen, weet ik dat ik niet meer langs de winkel hoef. Alleen nog een dingetje, waar in welk menu of met welke wizard zet ik een ad-hoc verbinding op? En moet ik dat via mn pc doen en dan met mn laptop met dat netwerk verbinden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan