Ik Ben Een Foto Plaatje Kwijt!!! Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

FokkoTimmer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jan 2008
Berichten
2
Hallo ik ben een belangrijk plaatje kwijt..

Dit plaatje moet ik weer zien terug te vinden!!!

Wie o wie kan mij helpen? ik ben ten eindeloze raad!!

31448828.jpg


of wie kan dit plaatje scherper krijgen?
EPS of JPG maakt niet uit wat..

Ik moet dit plaatje zien terug te krijgen....

Alvast bedankt voor de reacties in dit topic !

Mvg fokko
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt mogelijk een kleine hint waarna het plaatje verwijst / moet voorstellen?
 
Je hebt mogelijk een kleine hint waarna het plaatje verwijst / moet voorstellen?


een overleden vriend van mij heeft ooit deze afbeelding ergens op het net gevonden.. ik zou niet weten waar.. ik zoek namelijk veel onder de zoektermen zoals koning arthur, king arthur of wat dan ook... ik ben radeloos...
 
probeer toch eens wat te verzinnen, los van Arthur en King.
Waarom heeft hij het plaatje gedownload / waar lag zijn interesse / ter ere van welke gebeurtenis of hobby diende het plaatje?
 
een mogelijke tip

kijk eens onder de naam : EXCALIBUR

dit is de naam van het zwaard van Arthur.

schrik echter niet van de enorme aantallen afbeeldingen.


verklein eerst de zoekfunctie naar een bepaalde taal:

b.v. eerst nederlands

dan engels. etc.
erg veel succes!!!! namens computerbaby :love:
 
Op imageshack een scherper gemaakte versie van die je hier gegeven hebt.

Hoop dat het niet te scherp geworden is. Als ik hem scherper maak moet ik de kleuren gaan herstellen.
En minder scherp dan scheelt het weer niks.
Dit leek me de gulden middenweg.
 
Heb je de afbeelding nu zelf groter gemaakt? Hoe klein heb je die dan nog? Ik kan een afbeelding iets groter maken (tot maximaal 2X) door middel van Interpolatie. Zodoende treed er geen, of maar heel weinig, kwaliteitsverlies op. Als dat een optie is, geef dan het kleine plaatje en niet een vergrote.

Hoe kom je, technisch gesproken, aan de afbeelding die je hebt? Is het bestand origineel, dan kan er informatie in zitten. De bestandsnaam kan je ook verder helpen.

Een tip, er zijn twee strip museums in Nederland en vele stripwinkels. Het heeft vast iets met een strip te maken. Zoveel is mij wel duidelijk als ik het zie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan