Back-up weg foto's kopieren uit Adobe Photoshop 3.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Berichten
524
Beste lezers,

Er is iets ellendigs gebeurd. Heb bestanden van mijn PC naar mijn laptop gekopieerd om hierna een flink aantal bestanden (waaronder mijn afbeeldingen) te verwijderen. Op een gegeven moment - bij het opstarten van mijn laptop (HP Compaq 6722s) ging er van alles mis. Heb een 'recovery' toegepast. Alles zou nu van de D-partitie op de andere partitie (C) worden overgezet. Bij het 'normaal opstarten' lukte dit niet meer en alles leek verdwenen. Geen back-up dus. Naar de PC-reperateur gegaan en deze kon op de 1 of andere manier geen enkele vorm van data meer terug vinden. Nu zit ik met honderden afbeeldingen die gewoon WEG zijn. In Adobe Photoshop 3.0, die op mijn PC is geinstalleerd, kan ik wel de afbeeldingen zien en ter plekke uitvergroten, maar niet meer kopieren naar de harde schijf of naar een verwisselbaar medium zoals een USB-stick enz. Als ik probeer te kopieren geeft hij logischerwijs aan dat hij het 'bronbestand' niet meer kan vinden,
Is er een mogelijkheid om toch deze afbeeldingen op de 1 of andere manier over te brengen? Jeee...ik hoop het!!
 
recovery software los laten op je hd moet lukken indien je fotoos opgeslagen zijn in jpg of jpeg

Anders met get data back volledige hd recoveren
 
Dank je John voor je snelle reactie. Ik ga het proberen. Alleen nog de laptop bij de PC-boer ophalen. Ga het in ieder geval proberen!

Marc
 
:thumb: Bedankt voor jullie informatie. Die heeft me een stuk verder geholpen Het probleem is daardoor grotendeels opgelost. Alleen 1 ding: misschien hebben jullie daar een antwoord op, hoeft niet hoor. Heb mijn afbeeldingen terug gevonden maar de bestanden die soms 1 MB's groot waren, ivm het bureaublad, zijn nu gereduceerd tot enkele KB's. Nou ja, anders kijk ik wel verder.

De groeten,

Marc
 
die bestanden van enkele kb's zijn thumbnails, mischien moet je nog verder zoeken achter de echte jpg's
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan