Geen internet meer na installatie programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

rambo6

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2007
Berichten
436
hi,

Ik heb vista ultimate, had een prog . Gedownload waarmee je firefox sneller mee kan laten lopen.
nu doet internet niet meer , alleen op eigen pc.

Help aub !!!!!

Mvg,alex
 
Welke prog was dit?

Heb je verbinding met een router? reset die even...

Kijk even bij netwerkinstellingen om te zien of je netwerkkaart niet uitgeschakeld is per ongeluk ofzo...
 
Welke prog was dit?

Heb je verbinding met een router? reset die even...

Kijk even bij netwerkinstellingen om te zien of je netwerkkaart niet uitgeschakeld is per ongeluk ofzo...

tweak iv ik heb een router en een hub . Netwerk staat ingeschaket
 
vraag me af of het FIREFOX is dat geen pagina opent of dat je helemaal geen internet hebt...

ga naar start -> uitvoeren -> tik in CMD en dan enter... voer dan in het volgende:

ping (website)

Dus voorbeeld:

ping nu.nl

En kijk even of je wat terug ontvangt....
 
Ik heb de titel aangepast.
"Help !! Internet kapot ??" zegt niet duidelijk waar de vraag over gaan.
 
vraag me af of het FIREFOX is dat geen pagina opent of dat je helemaal geen internet hebt...

ga naar start -> uitvoeren -> tik in CMD en dan enter... voer dan in het volgende:

ping (website)

Dus voorbeeld:

ping nu.nl

En kijk even of je wat terug ontvangt....
dsn zegt hij de windowsvsockets interface kan niet worden gestart foutcode 11003.
Als ik windows opnieuw instsleer, is het dan weg ? Edit:ik brn windows opnieuw aant installeren
 
Laatst bewerkt:
Nee man... zonde van je tijd...

Verwijder die tweak... of doe een systeemherstel op een dag VOORDAT je die tweak had geinstalleerd...
 
Nee man... zonde van je tijd...

Verwijder die tweak... of doe een systeemherstel op een dag VOORDAT je die tweak had geinstalleerd...
ik heb windows vista vandaag geinstalleert die tweak ook , heb windows er al bijna weer opstaan ! Als dat niet werkt post ik het wel !! Hij doet het weer
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan