Computer overnemen via thuisnetwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankmobo

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Berichten
49
Ik heb thuis een bedraad thuisnetwerk. Ik kan hiermee bestanden overzetten van en naar de verschillende computers. Maar nu wil ik ook graag even 1 van de computers overnemen. Maar het is mijn eigen netwerk, dus illegaal is het niet. Ik kan dat overnemen gebruiken om gewoon dan een bestand op de goeie plek te zetten. Als het kan wil ik het ook graag zo dat ik het kan doen terwijl iemand anders een applicatie draait, en er geen last van heeft. Ook wil ik graag berichten sturen. Weet iemand hiervoor een progamma? Ik maak liever geen gebruik van extern burueaublad omdat dat erg omslachtig is.

Alvast bedankt,

Frank
 
Wat een onzin om daarvoor een Remote Connectie te maken, gewoon de C-schijf of welke schijf je wilt gebruiken delen en je kunt je bestanden heen en weer sturen...

Berichten sturen kun je er alleen niet mee sturen maar daarvoor kun je een Instant Messenger zoals Live Messenger gebruiken.
 
TS schrijft dat hij bestanden kan delen maar wil graag een computer overnemen.
En dat doe je dan via bv een vnc.
dus zo'n onzin is ons antwoord niet:eek:
 
Daar heb ik dan overheen gelezen :eek:

Dan nog ben ik van mening dat voor hetgeen de TS wil ("gewoon dan een bestand op de goeie plek te zetten") een deling meer dan voldoende is als je maar de hele schijf hebt gedeeld.
 
dat mag TS beoordelen.....
er wordt gevraagd om over te nemen.
 
Realvnc

Ik heb realvnc server gedownload en geinstalleerd met wachtwoord op 1 pc. Op de andere heb ik de viewer geinstalleerd. Bij mijn linksys-kastje heb ik poort 5900 voor vnc open gezet. Maar nu moet ik bij de viewer een server invullen, en bij de server een viewer hoe doe ik dit??

frank
 
Waarom allemaal ingewikkeld doen als het makkelijk kan..?
Ga naar www.logmein.com en download de "pc overneem applicatie" vervolgens kan die pc waarop de Log Me In software is geinstalleerd overgenomen worden.

Wil je je pc overnemen waar je ook bent?
Dan log je eenvoudig in op die website en maak je connectie met Active-X of Java Applet in je browser.

Ik gebruik het zelf ook en het is een geweldig programma.
Als je meer vragen erover hebt hoor ik het graag.

Mvg,


Kevin.
 
Ik heb realvnc server gedownload en geinstalleerd met wachtwoord op 1 pc. Op de andere heb ik de viewer geinstalleerd. Bij mijn linksys-kastje heb ik poort 5900 voor vnc open gezet. Maar nu moet ik bij de viewer een server invullen, en bij de server een viewer hoe doe ik dit??

frank

gewoon je interne ip adres opgeven van de te bezoeken pc.
dus iets van 192.168.1.10
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan