filmpjes in 2 delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

peepke

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Berichten
179
hallo allemaal

kent er iemand een programmatje waar ik video filmpjuhs kan verkleinen zodat ze op een cd passen (liefste met behoud van de kwaliteit
of ze in 2 delen kan maken dat ik 2 cds nodig heb
me dvd brander heeft het begeven namelijk kan alleen nog maar op cd branden :S:S:S:S
en nu wil ik de filmpjuhs van me dochter gaan branden van me camcorder af

greetzzz peepke

EDIT: zie nu dat deze vraag in de verkeerse sectie staat mijn excuses als jullie willen zetten jullie hem maar om

Greetz peepke
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Je kunt met het in Windows ingebouwde Movie Maker (Start > Uitvoeren > moviemk > Ok) makkelijk filmpjes in tweeën delen of bijsnijden.

Dat is de simpelste oplossing, je kunt ook deze gratis oplossing proberen, uit de Handige Software sectie: http://software.helpmij.nl/index.php?action=detail&id=15


dit heb ik geprobeert(windows moviemaker) en ik krijg de volgende foutmelding

Lauraine01012008.avi kan niet worden geïmporteerd omdat de codec die is vereist voor het afspelen van het bestand niet op de computer is geïnstalleerd. Als u al hebt geprobeerd om de codec te downloaden en te installeren, sluit u Windows Movie Maker, start u het programma opnieuw en probeert u vervolgens het bestand nogmaals te importeren.

natuurlijk heb ik al geprobeert om deze te downloaden en al geprobeert door opnieuw opte starten
heb zelfse de hele pc al gereboot
 
Heb je de juiste codec gedownload? Download anders even Gspot om het filmpje in te laden, en zo te kijken welke codec er nodig is.

Je kunt ook altijd nog het andere programma gebruiken. Dat ook al geprobeerd?
 
ja jelly het andere programma had ik al geprobeert knipte het ook netjuhs in 2 stukken alleen van het eerste deel miste hij 2 minuten geluid en dan met deel 2 kwam het geluid terug maar liep 2 minuten achter .......

ik heb de codec gevonden heb een divx player gedownload en nu kan ik hem wel inladen met movie maker

dankje voor je moeite
greetz peepke
 
en nu de ham vraag hoe splits ik werkelijk de film :p
sorry dat ik je er weer over lastig val :eek:

greetz peepke
 
Als je de bestanden in Movie Maker kunt openen is 't eenvoudig om deze te bewerken.
Sleep 't bestand naar de tijdslijn en in 't venstertje zie je de film verschijnen.
Zodra de film afspeelt kun je deze splitsen met de button onder de tijdsaanduiding.
:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan