QW MP-204 media speler wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchell

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Berichten
931
os xp pro
http://www.iphoneclub.nl/3784/mini-review-de-qw-mp-204-van-intertoys/

Ik heb bovenstaande apperaat aangschaft, maar wanneer ik het apperaat aansluit op de pc geeft windows de volgende mededling
Het usb apperaat heeft op deze computer een storing veroorzaakt. Windows herkent het apperaat niet.
Drivers heeft hij wel ge-installeerd (zij het met moeite - wel/niet). De drivers staan erop maar er vind geen verbinding plaatst tussen pc en het apperaat.
Wanneer de pc een verbinding met het apperaat probeert te maken loopt het apperaat vast
 
Hoi,

Ik heb deze speler ook, en heb dit af en toe ook. Ik krijg dan een ballonetje onderaan de taakbalk met die mededeling. Je moet hem aan of uit zetten met usb erin. Dit werkt soms wel eens. Je kunt ook die driver opnieuw erop zetten vanaf het bijgeleverde schijfje. Daarna wordt deze weer herkent. :confused: Dit is erg vreemd, ik weet hier ook verder geen oplossing op. :D
 
Kan geen mp3-bestanden op disk plaatsen

Ik heb ook het toestel QW mp-204, nog maar net gekocht bij Intertoys, als ik die koppel aan mijn pc en mijn drivers zijn geïnstalleerd, herkent hij twee disks in mijn verkenner.
Maar van zodra ik probeer een mp3-bestand van de pc naar daar te kopiëren, lukt dat niet omdat hij de drive niet kan gebruiken.

Heeft iemand hier ook ervaring mee? En wat kan ik er aan doen?

bedankt voor jullie reactie.
 
Ik heb ook zo'n mp4 speler en wil hem graag upgraden alleen ik heb geen nieuwe firmware, waar kan ik dit krijgen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan