FireWire

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kaartje wat je laat zien heeft 4 USB-poorten, dus daar heb je niet veel aan. Maar heeft je camera een firewire "uitgang"? Heb je dan op je PC of laptop geen firewire-ingang? Meestal heet dat dan een IEEE 1394 netwerkkaart.

Lees het bijgaande verhaal van Microsoft eens door.
 
Ik bedoel zeg maar dat je dat apparaatje dat ik in mijn eerste post liet zien hebt, met daarin van die FireWirepoortjes, en daaraan een USB kabeltje..
In mijn camera zit Firewire en op de PC niet nee.
 
Nogmaal, wat jij liet zien is een USB-hub, met daarin vier Usb-poorten, maar geen enkele FireWire-poort. Daar zou je iets als dit kaartje voor moeten aanschaffen. In de afbeelding zie je één Usb- en twee FireWire-poorten. Maar je vertelt nu nog niet, of je goed gekeken hebt bij je PC of je al niet een FireWire-poort hebt. :(
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gekeken en er zit nog GEEN aansluiting op mijn pc ;)
 
Jammer. Als je een camera hebt gekocht waar alleen FireWire-data uitkomt, zou ik niet weten hoe je die data in je PC moet krijgen. FirWire werkt met veel hogere snelheden dan USB. :eek: Lees bijgaand Wikipedia-artikel.
Informeer anders bij de verkoper van de camera of hij een adapter naar USB heeft?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan